آزمون تأمین نیروی انسانی شرکت کار و تامین در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 3930931
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
به‌همت جهاددانشگاهی؛

آزمون تأمین نیروی انسانی شرکت کار و تامین در اردبیل برگزار شد

آزمون جذب و تأمین نیروی انسانی شرکت کار و تأمین متعلق به سازمان تأمین اجتماعی، به‌همت جهاددانشگاهی همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل برگزار شد.

آزمون تامین نیروی انسانی شرکت کار و تامین در استان اردبیل برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان، دوم آبان‌ماه در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه پیام نور اردبیل، گفت: مرکز آزمون جهاددانشگاهی در راستای اهداف و وظایف سازمانی خود با هماهنگی سازمان تأمین اجتماعی و همکاری شرکت کار و تأمین جهت تأمین نیروی انسانی مدیریت درمان تأمین اجتماعی، این آزمون را برگزار می‌کند.

وی مشاغل مدنظر در این آزمون را کمک پرستاری، بهیاری، متصدی امور اداری، متصدی خدمات دارویی، منشی و راننده عنوان کرد و افزود: در این آزمون یک هزار و ۴۲۲ نفر از سراسر کشور از طریق آزمون کتبی و مصاحبه، جذب می‌شوند.

اوچی اردبیلی با بیان اینکه این آزمون در استان اردبیل در دو حوزه دانشگاه پیام نور در مرکز استان و شهرستان پارس‌آباد برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این استان یک هزار و ۳۷ نفر در آزمون جذب و تأمین نیروی انسانی شرکت کار و تأمین متعلق به سازمان تأمین اجتماعی شرکت کردند.

رئیس جهاددانشگاهی اردبیل بیان کرد: نتایج این آزمون نیمه دوم آبان‌ماه سال جاری از طریق پایگاه اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha