برگزاری نخستین نشست اتاق فکر فرهنگی استان اردبیل
کد خبر: 3930765
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵

برگزاری نخستین نشست اتاق فکر فرهنگی استان اردبیل

نخستین نشست اتاق فکر فرهنگی استان اردبیل، با حضور مسئولان فرهنگی استان برگزار شد.

برگزاری نخستین نشست اتاق فکر فرهنگی استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمد سیمزاری، مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری اردبیل، یکم آبان‌ماه، در نشست اتاق فکر فرهنگی استان اردبیل، که با حضور مسئولان فرهنگی در سالن جلسه شهدای هنرمندان برگزار شد، گفت: فلسفه تشکیل اتاق فکر فرهنگی استان، دو دلیل عمده دارد که این نشست‌های فرهنگی و اجتماعی استاندار با نخبگان و شخصیت‌های فرهنگی و اجتماعی استان را برنامه‌ریزی نماید و اولویت‌های فرهنگی و اجتماعی در این اتاق فکر و نشست‌های آن مشخص گردد تا بتوان برنامه‌ریزی‌های درست و اصولی و تصمیمات لازم را در این خصوص اتخاذ کرد.

وی در این نشست، به ارائه گزارش در خصوص تشکیل اتاق فکر فرهنگی استان و اهداف و سیاست‌های این اتاق فکر پرداخت و بیان کرد: بسیاری از داشته‌های فرهنگی، اجتماعی استان، سرمایه‌هایی هستند که از طریق برنامه ریزی‌های مناسب به وجود آمده است و باید قدر این سرمایه‌ها را دانست.

سیمزاری افزود: پیشینه فرهنگی و تاریخی ایران و بخصوص نقش اردبیل در این پیشینه فرهنگی و تاریخی بسیار غنی است و شناسه‌های فرهنگی ایران را در نقاط مختلف شرق و غرب میتوان مشاهده نمود.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری اردبیل، اظهار کرد: اردبیل در عرصه ادبیات و هنر و در عرصه فرهنگی و اجتماعی، شخصیت‌های شاخصی را دارد که متأسفانه نتوانسته ایم از این پتانسیل به نحو احسن استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: اتاق فکر فرهنگی استان، فرصت مغتنمی برای استفاده از ظرفیت‌ها و داشته‌های فرهنگی و اجتماعی است که امیدوارم با همفکری و هم افزایی در خدمت فرهنگ و هنر استان باشیم.

انتهای پیام
captcha