برگزاری کارگاه آموزشی «هنجار‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی» در اردبیل
کد خبر: 3930754
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸

برگزاری کارگاه آموزشی «هنجار‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی» در اردبیل

مسئول کانون فرهنگی هنری «بینات» اردبیل گفت: دوره آموزشی هنجار‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی در قالب «ناهنجاری‌های قامتی» با حضور کارشناسان بهزیستی استان برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی «هنجار‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی» در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، طاهره باقری، مسئول کانون فرهنگی هنری بینات اردبیل، یکم آبان‌ماه، در جمع تعدادی از خبرنگاران گفت: کارگاه آموزشی «ناهنجاری‌های قامتی» با حضور کارشناسان بهزیستی در کانون فرهنگی هنری بینات استان اردبیل، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

مسئول کانون فرهنگی هنری بینات تصریح کرد: در این دوره آموزشی مطالبی با عنوان اختلال‌های ضعف در رشد و الگو‌های غلط در نشستن، ایستادن و راه رفتن به بانوان عضو این کانون ارائه شد.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و کم تحرکی افراد عوارضی در زمینه‌های فقر حرکتی و چاقی را در جامعه به همراه داشته و باید با ارائه الگو‌های مناسب در زمینه وضعیت بدنی و سلامت جسمانی اقدام به رشد حرکتی کنیم. هچنین برنامه‌های آموزشی هم تاثیر روحی و روانی در بین نوجوانان و جوانان دارد و هم می‌تواند زمینه رشد قامتی همراه با رشد عقلی داشته باشد.

باقری بیان کرد: آینده هر جامعه‌ای مبتنی بر پویایی و سلامت جسمانی افراد است و باید به این مسئله مهم توجه بیشتری شود تا در کنار فعالیت‌های فرهنگی نیز برنامه‌های آموزشی مبتنی بر سلامت روحی و روانی نیز مدنظر قرار گیرد.

وی اظهار کرد: امیدواریم چنین برنامه‌های آموزشی بتواند زمینه تحرک و فعالیت‌های ورزشی در بین نوجوانان و جوانان شود تا شاهد افزایش شور و نشاط در آن‌ها باشیم.

انتهای پیام
captcha