کسب رتبه برتر استان اردبیل در طرح مشارکت احسان قرآنی
کد خبر: 3930747
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲

کسب رتبه برتر استان اردبیل در طرح مشارکت احسان قرآنی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، از کسب رتبه اول اعضا و فعالان کانون‌های مساجد استان اردبیل با مشارکت ۱۹ درصدی در طرح «احسان قرآن» به مناسبت اربعین خبر داد.

کسب رتبه برتر استان اردبیل در طرح مشارکت احسان قرآنیبه گزارش ایکنا از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، یکم آبان‌ماه، گفت: اعضا و فعالان کانون‌های مساجد استان اردبیل با مشارکت ۱۹ درصدی در طرح «احسان قرآن» به مناسبت اربعین رتبه اول کشور را کسب کردند.

وی افزود: این طرح شامل حزب خوانی قرآن کریم با مشارکت فعالان کانون‌های مساجد از ۷ تا ۱۷ مهرماه به مناسبت ایام اربعین حسینی برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اردبیل، بیان کرد: این طرح به مناسبت گرامیداشت شهدا و اسرای کربلا و سرداران و شهدای مقاومت به ویژه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس برگزار شد.

بحرالعلومی خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری پیاده روی اربعین این برنامه معنوی با هدف عرض ارادت به آستان امام حسین(ع) و یارانش با وفایش در سراسر کشور با مشارکت فعالان کانون‌های مساجد بود که حدود ۵۷۸۳ حزب در سراسر کشور قرائت شد.

وی گفت: قرعه کشی مشارکت کنندگان این طرح نیز مشخص و به ۲۰ نفر از منتخبان جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

بحرالعلومی، افزود: برگزاری محافل انس با قرآن کریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پویش شعرخوانی، نقاشی و سایر برنامه‌های فرهنگی از جمله فعالیت‌های کانون‌های مساجد استان به مناسبت ایام اربعین حسینی بود.

انتهای پیام
captcha