بیانات رهبری؛ محور کلیپ‌های ايران در یونان + عکس
کد خبر: 3930475
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

بیانات رهبری؛ محور کلیپ‌های ايران در یونان + عکس

رایزن فرهنگی ایران در آتن از تولید و انتشار مجموعه‌های ویدئویی با محوریت گزیده‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، دستاوردهای فرهنگی و هنری ایران، پیام انقلاب اسلامی و محور مقاومت در پلت فرم‌های متن‌محور به زبان یونانی خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مهدی نیکخواه قمی، رایزن فرهنگی ایران در یونان با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور تبیین اندیشه‌های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای جامعه یونانی و انتقال پیام انقلاب اسلامی ایران و محور مقاومت، رایزنی فرهنگی ایران در آتن انتشار بیانات رهبر معظم انقلاب در فضای مجازی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی تأکید کرد: یکی از برنامه‌های این نمایندگی، ترجمه و زیرنویس کلیپ‌هایی از سخنان معظم له و همچنین ترجمه بخشی از بیانات و پیام‌های ایشان به منظور انتشار در پلت فرم‌های متن محور به زبان یونانی بوده است.

نیکخواه قمی افزود: از ابتدای شهریورماه سال 1399 تاکنون 8 ویدئو با موضوعات جنایت تحریم، توافق خیانت‌بار رژیم صهیونیستی با امارات، خوی استکباری آمریکا، رزمندگان بدون مرز، دشمن اصلی؛ آمریکا، توجه رسانه‌های غربی به کشتگان کرونا و عدم توجه به کشتگان یمن، تا ساحل نجات و جنایات رژیم صهیونیستی در مجموع به مدت 18 دقیقه به زبان یونانی زیرنویس و در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، فیسبوک، تامبلر، توییتر و یوتیوب منتشر شد.

وی همچنین تصریح کرد: تعداد 5 پیام کوتاه از بخش‌های مهم سخنان معظم له که جامعه غربی را مخاطب قرار داده طی این دو ماه از سوی این نمایندگی فرهنگی، ترجمه و در صفحات مجازی بارگذاری شده است.

نیکخواه قمی ادامه داد: علاوه بر این، متن کامل سخنرانی مقام معظم رهبری در خصوص توافق امارات با رژیم صهیونیستی، پیام ایشان در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام و پیام معظم له به مناسبت درگذشت حضرت آیت‌الله تسخیری ترجمه و علاوه بر انتشار در صفحات مجازی و سایت رایزنی فرهنگی از طریق پست الکترونیکی برای بیش از 40 رسانه و 100 شخصیت فرهنگی یونان ارسال شد.

انتهای پیام
captcha