اهدای بسته‌های معیشتی به مستضعفان شهرستان گرمی
کد خبر: 3930342
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳

اهدای بسته‌های معیشتی به مستضعفان شهرستان گرمی

دبیر نهاد پیشرفت شهرستان گرمی گفت: به‌دنبال شیوع کرونا در کشور و آسیب دیدن بسیاری از اقشار و صنوف مختلف، تخصیص بسته‌های معیشتی و نقدی به اقشار محروم این شهرستان صورت گرفت.

اهداء بسته‌های معیشتی به مستضعفان شهرستان گرمیعلی قیطانی، دبیر نهاد پیشرفت شهرستان گرمی در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، در حاشیه توزیع کمک‌های مؤمنانه در این شهرستان، گفت: مرحله سوم کمک‌های مؤمنانه بنیاد مستضعفان در گرمی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و به‌صورت نقدی است که برای توزیع میان خانوار‌های شهری و روستایی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مبلغ هر کارت هدیه ۳۰۰ هزار تومان است که میان ۵ هزار خانوار شهرستان توزیع می‌شود.

دبیر نهاد پیشرفت گرمی اظهار کرد: در ایام کرونا ۳ هزار بسته معیشتی و کمک نقدی برای ۲۵۰۰ خانواده مستضعف توسط بنیاد مستضعفان به ارزش ۱۱ میلیارد ریال برای شهرستان گرمی به‌عنوان منطقه هدف طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی، اختصاص یافته بود که توسط نهاد پیشرفت شهرستان گرمی و با کمک گروه‌های جهادی و نهاد‌های انقلابی، در قالب دبیرخانه رزمایش کمک مؤمنانه در اختیار خانواده‌های صدمه دیده از کرونا قرار گرفته بود.

وی بیان کرد: به‌دنبال شیوع کرونا در کشور و آسیب دیدن بسیاری از اقشار و صنوف مختلف، به‌ویژه اقشار آسیب‌پذیر، بنیاد مستضعفان تلاش کرده تا با تخصیص بسته‌های معیشتی و نقدی به این اقشار، بخشی از آسیب‌های وارده به این اقشار را در منطقه‌های محروم هدف این نهاد، جبران کند.

قیطانی بیان کرد: با مشارکت خیران و مردم مؤمن شهرستان گرمی، کمک‌های خوبی در قالب پویش ایران همدل میان مددجویان و افراد دارای معلولیت توزیع شده است.

دبیر نهاد پیشرفت گرمی گفت: این کمک‌ها، تنها بخشی از کمک‌های این نهاد به ساکنان این مناطق و اقشار آسیب‌دیده و ضعیف است که در قالب طرح مواسات و همدلی مؤمنانه و پویش ایران همدل به اجرا در آمده است.

انتهای پیام
captcha