اجرای طرح «آسان خدمت» در میراث فرهنگی اردبیل
کد خبر: 3930326
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵

اجرای طرح «آسان خدمت» در میراث فرهنگی اردبیل

مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و تسریع در امور مردم طرح آسان خدمت در اداره‌کل میراث فرهنگی استان اجرا می‌شود.

اجرای طرح آسان خدمت در میراث فرهنگی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، 29 مهرماه در نشست هماهنگی واگذاری خدمات میراث‌ فرهنگی به بخش خصوصی در اردبیل گفت: به‌منظور تکریم ارباب رجوع و تسریع در امور مراجعان و مردم به اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان، خدمات الکترونیکی این اداره‌کل افزایش پیدا می‌کند.

وی از واگذاری خدمات میراث‌ فرهنگی به بخش خصوصی خبر داد و افزود: این امر مهم در راستای سیاست‌های وزارت میراث‌ فرهنگی در راستای کاهش تصدی‌گری بخش دولتی و کاهش ارتباط مردم با دستگاه اجرایی، جلب رضایتمندی مردم و جلوگیری از برخی فساد‌های احتمالی هدف‌گذاری شده است.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی اردبیل، ارائه خدمات آسان و بدون منت به مردم را از مهم‌ترین اهداف برشمرد و بیان کرد: این طرح با عنوان آسان خدمت در اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان پیگیری می‌شود تا امور مردم در کمترین زمان و با سلامت کامل انجام شود.

فلاحی از احصای بیشترین خدمات دریافتی مردم از این اداره‌کل خبر داد و گفت: معاونت توسعه این اداره‌ با همراهی سایر معاونت‌ها و حراست اداره‌کل تمهیدات لازم در این زمینه را به کار خواهند گرفت تا بتوانیم از ظرفیت بخش خصوصی و تشکل‌ها در این زمینه استفاده کنیم.

وی واگذاری امور به بخش خصوصی را زمینه‌ساز تسریع و تسهیل در خدمات‌رسانی به مردم دانست و اظهار کرد: با این اقدام می‌توانیم شاهد توسعه فعالیت‌ها و افزایش خدمات به مردم باشیم.

انتهای پیام
captcha