اجرای پویش «هیئت تلاوت قرآنی در منازل» در اردبیل
کد خبر: 3929669
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷

اجرای پویش «هیئت تلاوت قرآنی در منازل» در اردبیل

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، از برگزاری پویش «هیئت تلاوت قرآنی در منازل» در اردبیل خبر داد.

اجرای پویش «هیئت تلاوت قرآنی در منازل» در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر سقاء، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، ۲۶ مهرماه، گفت: پویش مردمی «تلاوت قرآن کریم در منازل» همزمان با سوگواری‌های دهه آخر ماه صفر با مشارکت فعالان کانون‌های مساجد استان اردبیل برپا می‌شود.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، تصریح کرد: شرکت کنندگان در این پویش می‌توانند پس از تلاوت یک صفحه از قرآن کریم مشارکت خود در این طرح را با ارسال جمله «فداک یا رسول الله (ص)» به شماره پیامک ۱۰۰۰۸۹۴۰۴۵۱ اعلام کنند.
وی اظهار کرد: به ۱۴ نفر از شرکت کنندگان در این طرح به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.
سقاء افزود: برپایی ایستگاه صلواتی و فرهنگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سخنرانی با موضوع سیره علمی و زندگی پیامبر مکرم اسلام(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) از دیگر برنامه‌های اجرایی در کانون‌های مساجد، خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد: زیارت صلوات خاصه امام رضا(ع) و زیارت نامه امام حسن(ع) از دیگر برنامه‌ها در کانون‌های مساجد است.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، گفت: مشارکت در برنامه‌های عزاداری و نشر آن در فضای مجازی از دیگر فعالیت‌های فرهنگی به مناسبت با سوگواری‌های دهه آخر ماه صفر است.

انتهای پیام
captcha