بازگشت ۴۰ واحد صنعتی راکد اردبیل به چرخه تولید
کد خبر: 3929122
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴

بازگشت ۴۰ واحد صنعتی راکد اردبیل به چرخه تولید

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل گفت: ۷۵ واحد تولیدی راکد در برنامه کاری سازمان قرار دارد که تاکنون حدود ۴۰ واحد فعال‌سازی شده و مابقی نیز رصد می‌شوند که تا پایان سال جاری به چرخه تولید بازگردند.

۴۰ واحد صنعتی راکد اردبیل به چرخه تولید بازگشتبه گزارش ایکنا از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، ۲۲ مهرماه در بازدید از واحد تولید نساجی استان، گفت: امروز به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل و اعضای نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل از نساجی اردبیل بازدید شد و به‌طور کلی سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل در ۳ محور برای واحد‌های تولید برنامه‌ریزی کرده است.

وی افزود: محور اول، بحث واحد‌های احداثی را شامل می‌شود که بنا بود سازمان ۱۵۰ واحد تولیدی را تا پایان سال به بهره‌برداری برساند که تاکنون ۱۰۲ مورد محقق شده و مابقی نیز طبق زمان‌بندی به بهره‌برداری خواهند رسید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل محور دوم برنامه‌ریزی را فعال‌سازی واحد‌های راکد قابل احیا اعلام و بیان کرد: ۷۵ واحد تولیدی راکد در برنامه کاری سازمان قرار دارد که تاکنون حدود ۴۰ واحد فعال‌سازی شده و مابقی نیز رصد می‌شوند که تا پایان سال جاری به چرخه تولید بازگردند.

صادقی با اشاره به اینکه محور سوم مهم‌ترین بخش است، تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور ایجاد طرح توسعه و استفاده از ظرفیت خالی واحد‌های تولیدی، ۵۰ واحد تولید در برنامه کاری در نظر گرفته شده بود که با رایزنی‌های به عمل آمده با صاحبان واحد‌های تولیدی تاکنون ۱۷ واحد از جمله واحد نساجی اردبیل در طرح توسعه عملیاتی شده است.

انتهای پیام
captcha