اپلیکیشن «آیه»؛ آموزشگاه هوشمند یادگیری قرآن
کد خبر: 3928456
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵

اپلیکیشن «آیه»؛ آموزشگاه هوشمند یادگیری قرآن

نرم‌افزار تخصصی «آیه» با هدف فراهم‌سازی زمینه‌ای آسان برای فراگیری آموزش حفظ قرآن طراحی شده است.

به گزارش ایکنا، نرم‌افزار تخصصی «آیه» به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه تربیت 10 میلیون حافظ قرآن، با هدف تسهیل در فرآیند آموزش قرآن در رشته‌ حفظ در عرصه مجازی و غیرحضوری، در این ایام کرونایی راه‌اندازی شده است. 

این نرم‌افزار به گونه‌ای طراحی شده است که نیازهای یک مربی، حافظ و فراگیر مبتدی را در بخش‌های مختلف پاسخگو است. مبنای مصحف ارائه شده در این نرم‌افزار، رسم‌الخط عثمان‌طه(15 خطی) است که مورد استفاده حافظان است و دارای مزایایی چون نشانه‌گذاری، یادداشت‌گذاری، اشتراک‌گذاری آیات، ترجمه‌ها و تفاسیر است.

در این نرم‌افزار، صدای اساتیدی چون محمدصدیق منشاوی، شهریار پرهیزکار و سایر اساتید مصری در قالب ترتیل‌ ارائه شده است. از دیگر مزایای این نرم‌افزار می‌توان به تنظیم قالب و ترکیب نمایش، امکان ضبط و پخش صدا و جستجو در متن آیات، ترجمه‌ها و تفاسیر، برنامه‌دهی محفوظات (ارائه میزان محفوظات یک روز و مرور 10 درس و ارائه تکالیف روزانه) و ... اشاره کرد.

آموزش حفظ گام به گام ویژه حافظان مبتدی و بخش مهارت‌افزایی و ارتقای مهارت ویژه حفاظی که بر محفوظات مسلط هستند، به منظور ارائه محفوظات با تمارین گوناگون و آزمون حفظ به منظور ارزیابی محفوظات در سه سطح ساده، متوسط و سخت از دیگر مزیت‌های این اپلیکیشن است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت این اپلکیشن، به نرم‌افزار بازار مراجعه کنند و برای بهره‌مندی از مشاوره و اعلام نظرات با شماره 32658304-031 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha