برگزاری ویژه‌برنامه «شنبه‌های با کتاب» در عنبران
کد خبر: 3927003
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳

برگزاری ویژه‌برنامه «شنبه‌های با کتاب» در عنبران

مسئول کانون فرهنگی ـ هنری «صدیقه کبری» شهر عنبران، گفت: ویژه‌برنامه «شنبه‌ها با کتاب» با محوریت معرفی کتاب‌های خاطرات شهدا در شهر عنبران برگزار شد.

برگزاری ویژه برنامه «شنبه‌های با کتاب» در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مژده دشتی، مسئول کانون ـ‌ فرهنگی هنری «صدیقه کبری» شهر عنبران، روز گذشته،‌ 12 مهرماه بیان کرد: ویژه‌برنامه «شنبه‌ها با کتاب» با حضور اعضای این کانون و محوریت معرفی کتاب‌های خاطرات شهدا برگزار شد.

مسئول کانون صدیقه کبری شهر عنبران، تصریح کرد: هدف از این طرح ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است و تقارن این هفته جاری با هفته دفاع مقدس موضوع کتاب‌ها با خاطرات شهدا و دفاع مقدس انتخاب شد.

وی اظهار کرد: این حرکت فرهنگی می‌تواند زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل امروز به عنوان پاسداران حریم آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا را فراهم آورد.

دشتی بیان کرد: کتاب‌های خاطرات شهدا یادآور رشادت‌ها و فداکاری دلاور مردانی است که با فدای جان خود خاک میهن را به دست دشمنان نسپردند و بهترین الگو برای نسل امروز می‌توانند باشند.

مسئول کانون صدیقه کبری افزود: این طرح به هفتگی و در مناسبت‌های مختلف کتاب‌های مرتبط به نوجوانان و جوانان این کانون معرفی و بخشی از کتاب بازخوانی می‌شود.

انتهای پیام
captcha