قدرت پاسخگویی به جنایات آمریکا از دستاورد‌های دفاع مقدس است
کد خبر: 3926088
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱

قدرت پاسخگویی به جنایات آمریکا از دستاورد‌های دفاع مقدس است

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل در مراسم تجلیل از کارکنان رزمنده و جانباز اداره کل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل گفت: قدرت پاسخگویی به جنایات آمریکا از دستاورد‌های دفاع مقدس است.

قدرت پاسخگویی به جنایات آمریکا از دستاورد‌های دفاع مقدس استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین ستوده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل، هفتم مهرماه در جمع کارکنان اداره کل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، با توضیحاتی در خصوص شرایط و اوضاع کشور در سال‌های ابتدایی انقلاب، اظهار کرد: در ۳۱ شهریور سال ۱۳۵۹، یک جنگ نابرابر بر ما تحمیل شد.
ستوده با بیان اینکه در جنگ هشت ساله، کلمه‌ی مقدس در کنار دفاع قرار گرفت، تصریح کرد: از دلایل محکم تقدس این دفاع، این بود که عارف‌ترین، الهی‌ترین و مجتهدترین فرد به‌عنوان فرمانده این جنگ بود و از طرفی حضرت امام(ره) صدام را کافر نامید و همین صدام طرف دار کفار نیز بود، بنابراین رزمندگان ما این جبهه بندی برای‌شان کامل شد و با اعتقاد به شعار چه بکشیم و چه ما را بکشند پیروز میدان هستیم، به میادین نبرد شتافتند.
وی با اشاره به تاریخ کهن کشورمان گفت: ما قبل از انقلاب هم جنگ‌های متمادی با کشور‌های همسایه داشته‌ایم و کلمه دفاع را نیز به کار می‌بردیم، اما در اثر بی‌لیاقتی پادشاهان هر بار بخشی از خاک کشور را از دست دادیم.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل در ادامه به دستاورد‌های دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: فروپاشی ائتلاف ابرقدرت‌ها، قدرت پاسخ گویی به جنایات آمریکا مانند پرتاپ موشک به پایگاه عین الاسد بعد از شهادت سردار سلیمانی، تقویت روحیه گروه‌های جهادی، اتحاد بین نیرو‌های مسلح، تقویت توان نظامی و تسلیحاتی کشور از مهمترین دستاورد‌های دوران دفاع مقدس هستند.
وی افزود:عزت و عظمت اسلام در سایه دفاع از ارزش‌ها و به واسطه خون هزاران شهید به دست آمده و آرامش امروز ما مرهون جان بر کفی‌های عزیزان ایثارگر است که باید قدردان زحماتشان بود.
ستوده با اشاره به لزوم حفظ میراث دفاع مقدس، گفت: گرامیداشت دفاع مقدس منحصر به روز و ساعات و افراد خاص نیست. تمام کسانی که از برکات دفاع مقدس بهره‌مند هستند باید از آن به نیکی یاد کنند. باید تلاش کنیم این میراث حفظ شود. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما باور داریم که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

انتهای پیام
captcha