کمک یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیران اردبیلی در «شور عاطفه‌ها»
کد خبر: 3925943
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷

کمک یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیران اردبیلی در «شور عاطفه‌ها»

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: با مشارکت گسترده خیران اردبیلی در «شور عاطفه‌ها» تاکنون بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی برای تهیه کتاب، کیف، لوازم تحریر و سایر نیازهای دانش‌آموزان تحت حمایت کمک شده است.

کمک یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیران اردبیلی در «شور عاطفه‌ها»به گزارش ایکنا از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، هفتم مهرماه، با اشاره به اینکه خیران اردبیلی تاکنون بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی در قالب «شور عاطفه‌ها» به مددجویان تحت حمایت کمک کرده‌اند، گفت: ۵۹۰۰ دانش‌آموز، تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل هستند که با یاری نیکوکاران تلاش داریم به مدارج عالی تحصیلی و علمی دست پیدا کنند.
وی با بیان اینکه «شور عاطفه‌ها» از ۲۲ شهریور آغاز شده و تا ۱۱ مهر سال‌جاری ادامه خواهد داشت، افزود: همچنان آماده دریافت کمک‌های مردمی برای یاری‌رسانی به دانش‌آموزان تحت حمایت هستیم.
دشتی با اعلام اینکه درصدد هستیم از طریق کمک‌های مردمی ملزومات آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان نیازمند را تامین کنیم، بیان کرد: تمهیدات لازم برای تهیه تبلت به کار گرفته شده است تا مددجویان تحت حمایت نیز بتوانند در کنار سایر همنوعان خود از مباحث آموزشی بهره‌مند شوند.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه ۲۲۰ پایگاه ثابت و سیار برای دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از خیران و نیکوکاران خواستاریم تا از طریق شیوه‌های نوین الکترونیکی به یاری دانش‌آموزان بی‌بضاعت بشتابند.
وی با بیان اینکه خیران می‌توانند با استفاده از کد آنی‌پرداخت #۱*۰۴۵*۸۸۷۷* در «شور عاطفه‌ها» مشارکت کنند، گفت: «اپلیکیشن سنا» نیز این امکان را به خیران می‌دهد تا بدون مراجعه حضوری کمک‌های خود را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار دانش‌آموزان تحت حمایت قرار دهند.
دشتی با اشاره به اینکه سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ از دیگرروش‌های الکترونیکی این نهاد برای دریافت کمک‌های مردمی است، تأکید کرد: خیران با ارسال پیامک به این سامانه، نحوه مشارکت خود در «شور عاطفه‌ها» را اعلام می‌کنند که در اسرع وقت توسط امدادگران کمیته امداد با آن‌ها تماس حاصل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha