برگزاری محفل قصه‌گویی کتب دفاع مقدس در استان اردبیل
کد خبر: 3925923
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸

برگزاری محفل قصه‌گویی کتب دفاع مقدس در استان اردبیل

مدیر کانون فرهنگی هنری بینات روستای ملاکندی اردبیل گفت: قصه کتاب «کفش‌های فرمانده» از کتب دفاع مقدس به همت اعضای این کانون به مناسبت هفته دفاع مقدس بازخوانی شد.

برگزاری محفل قصه گویی کتب دفاع مقدس در استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، طاهره باقری، مدیر کانون فرهنگی هنری بینات روستای ملاکندی اردبیل، هفتم مهرماه، گفت: قصه کتاب «کفش‌های فرمانده» از کتب دفاع مقدس به همت اعضای این کانون به مناسبت هفته دفاع مقدس بازخوانی شد.
مدیر کانون فرهنگی هنری بینات روستای ملاکندی، تصریح کرد: این طرح در راستای آشنایی نوجوانان و جوانان با سیره و زندگی شهدا برنامه‌ریزی شده و از طریق فضای مجازی یکی از اعضای کانون یک کتاب با موضوع دفاع مقدس را بازروایی می‌کند.
وی اظهار کرد: بازتاب این فعالیت فرهنگی در فضای مجازی بسیار خوب است و می‌تواند زمینه معرفی بیشتر شهدا را فراهم کند و تلاش خواهیم کرد تا پایان هفته دفاع مقدس برخی از این کتب را به همت اعضای فعال این کانون معرفی کنیم.
باقری بیان کرد: برپایی محفل قرآنی ویژه برادران به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در مسجد جامع روستا نیز از دیگر برنامه‌های معنوی است که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
مدیر کانون فرهنگی هنری بینات روستای ملاکندی، افزود: تلاش کرده‌ایم تا برنامه‌های متنوعی را به همین مناسبت با حضور اقشار مختلف مردم روستا انجام دهیم.
باقری گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مراسم و محافل معنوی از مهمترین راهکار‌های عملی برای مبارزه با بیماری کرونا است.

انتهای پیام
captcha