گلزار شهدای آرامستان ججین گلباران شد
کد خبر: 3925910
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲

گلزار شهدای آرامستان ججین گلباران شد

مسئول کانون فرهنگی هنری وحدت اردبیل گفت: گلزار شهدای آرامستان ججین به همت خواهران فعال این کانون به‌مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس عطرافشانی و گلباران شد.

گلزار شهدای آرامستان ججین گلباران شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، سارا خلیل‌وند، مسئول کانون فرهنگی هنری وحدت اردبیل، هفتم مهرماه، گفت: گلزار شهدای آرامستان ججین به همت خواهران فعال کانون فرهنگی هنری وحدت به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس عطرافشانی و گلباران شد.
مسئول کانون فرهنگی هنری وحدت اردبیل تصریح کرد: رعایت مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا از موارد رعایت شده در این برنامه معنوی بود.
وی افزود: نسل امروز نیز به تبعیت از شهدا پایبند مکتب ولایت فقیه هستند و از آرمان‌های انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب دفاع خواهند کرد.
خلیل‌وند خاطر نشان کرد: این برنامه فرهنگی با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و انقلاب بود و لبیک به ندای مقام معظم رهبری در خصوص پیروی از راه شهدا است.
مسئول کانون فرهنگی هنری وحدت اردبیل افزود: دوران دفاع مقدس قدرت معنوی ملت ایران را به جهانیان نشان داد و تجلی عزت، بصیرت و مقاومت را برای همیشه با روحیه معنوی ملت عجین کرد.

انتهای پیام
captcha