برگزاری وبینار آموزشی فرهنگی «ادبیات دفاع مقدس» در اردبیل
کد خبر: 3925900
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹

برگزاری وبینار آموزشی فرهنگی «ادبیات دفاع مقدس» در اردبیل

مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان اردبیل، از برگزاری کارگاه آموزشی مجازی «ادبیات دفاع مقدس» از طریق فضای مجازی و آنلاین در اردبیل خبر داد.

برگزاری وبینار فرهنگی «ادبیات دفاع مقدس» در اردبیلابراهیم عزیززاده، مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، گفت: کارگاه آموزشی مجازی «ادبیات دفاع مقدس»، به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان اردبیل، هشتم مهرماه، ساعت ۱۱ صبح، به آدرس amjad.jde.ir/ar، نام جلسه، وبینار فرهنگی، با نام کاربری نام و نام خانوادگی شرکت کننده و با رمز عبور web-f@۹۹-۲ بصورت آنلاین برگزار می‌شود.
وی افزود: این کارگاه آموزشی به مدرسی آقای محمود مهدوی، نویسنده و پژوهشگر ادبیات جنگ و دفاع مقدس برگزار خواهد شد و همه علاقمندان بخصوص جوانان و دانشجویان عزیز به صورت رایگان می‌توانند در این وبینار مجازی شرکت کنند.
عزیززاده، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: همه ما بر این نظر هستیم که اگر رویکرد و برنامه‌های ما پیوست و قالب فرهنگی نداشته باشد، اثربخشی لازم را نخواهد داشت.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت افزایش بیماری کرونا در جامعه، برنامه‌هایی که برای این هفته در نظر گرفته شده است بیشتر به صورت مجازی و آنلاین است و سعی شده از برگزاری برنامه‌های گروهی به خاطر شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود.
خبرنگار: فائزه ندایی

انتهای پیام
captcha