نمایشگاه پوستر «جلوه‌های ایثار» برپا شد
کد خبر: 3925846
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹

نمایشگاه پوستر «جلوه‌های ایثار» برپا شد

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه پوستر عکس با عنوان «جلوه‌های ایثار» به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان اردبیل در مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل برپا شده است.

نمایشگاه پوستر «جلوه‌های ایثار» برپا شدحمیده شهبازی، مسئول فرهنگی جهاددانشگاهی استان اردبیل در گفتگو با ایکنا از اردبیل، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس، هدف از برپایی این نمایشگاه را ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و یادآوری خاطرات روز‌های ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود: ما هیچ‌گاه نباید فراموش کنیم که امنیت و سربلندی امروزمان را مدیون کسانی هستیم که از جان و مال خویش گذشتند تا آینده‌ای امن و روشن را برای میهن عزیزمان فراهم کنند.
شهبازی گفت: باید در بین جوانان و نوجوانان فرهنگ ایثار و شهادت پررنگ جلوه داده شود تا جوانان بدانند هر وجب از سرزمینمان با ریخته شدن قطره‌های خون پاک شهیدان و از خودگذشتگی‌های جوانان این مرز و بوم بدست آمده است.
این نمایشگاه به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در مرکز آموش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان اردبیل به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان اردبیل به مدت یک هفته برای بازدید دانشجویان و علاقمندان دایر است.
در این نمایشگاه تعداد ۲۸ اثر از هنرمندان در قالب پوستر عکس تابلو به نمایش در آمده است.

انتهای پیام
captcha