جوانان به تبعیت از شهدا مراقب هویت فرهنگی کشور باشند
کد خبر: 3925409
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴

جوانان به تبعیت از شهدا مراقب هویت فرهنگی کشور باشند

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، گفت: رمز عبور از مشکلات کنونی کشور بازگشت به فرهنگ دفاع مقدس است و جوانان به تبعیت از شهدا باید در خط مقدم تهاجم فرهنگی غرب مراقب هویت فرهنگی کشور باشند.

جوانان به تبعیت از شهدا مراقب هویت فرهنگی کشور باشندبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر سقاء، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، پنجم مهرماه، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و فداکاری جوانانی است که با خون خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را سیراب کردند و امروز در چهلمین سالگرد این رویداد عظیم شاهد رشد و بلوغ انقلاب اسلامی به مدد خون این جوانان رشید است.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، تصریح کرد: رمز عبور از مشکلات کنونی کشور بازگشت به فرهنگ دفاع مقدس است و جوانان به تبعیت از شهدا باید در خط مقدم تهاجم فرهنگی غرب مراقب هویت فرهنگی کشور باشند.
وی افزود: جنگ همچنان ادامه دارد، اما در جبهه فرهنگی، زیرا دشمنان پس از شکست در میدان رزم می‌خواهند با لطمه زدن به هویت فرهنگی ساختار اجتماعی کشور را تغییر دهند که با هوشیاری نوجوانان و جوانان این توطئه‌ها نیز شکست خواهد خورد.
سقاء اظهار کرد: جوانان این سرزمین با نهضت سرخ حسینی عجین شده اند و دشمنان به این آسانی نخواهند توانست در جبهه فرهنگی نیز موفق شوند.
وی خاطر نشان کرد: فعالان کانون‌های مساجد به عنوان سربازان جبهه مقابله با تهاجم فرهنگی غرب همیشه با سنگربندی در مساجد با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری تلاش کرده اند تا زمینه غلبه بر دسیسه‌های فرهنگی دشمنان را به نوجوانان و جوانان گوشزد کنند.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، افزود: مساجد همچنان سنگر مقاومت در برابر دشمنان همچون سال‌های دفاع مقدس است و امروز در جنگ فرهنگی نیز به عنوان پشتیبان پذیرای حضور نوجوانان و جوانان برای مقابله با تهاجم فرهنگی است.
سقاء تاکید کرد: سنگر‌های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان در مساجد با حضور نوجوانان و جوانان انقلابی پر شده است و طبق منویات مقام معظم رهبری اجازه هیچگونه تعهدی به هویت اسلامی و دینی نخواهیم داد.

انتهای پیام
captcha