آشنایی نسل جوان با مجاهدت‌های دوران دفاع مقدس ضرورت دارد
کد خبر: 3925321
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷

آشنایی نسل جوان با مجاهدت‌های دوران دفاع مقدس ضرورت دارد

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل بر ضرورت آشنایی نسل جوان با مجاهدت‌های دوران دفاع مقدس و الگوگیری از حماسه‌سازان آن دوران تاکید کرد.

آشنایی نسل جوان با مجاهدت‌های دوران دفاع مقدس ضرورت داردبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، پنجم مهرماه در حاشیه بازدید کارکنان جهاددانشگاهی استان اردبیل از نمایشگاه رزمی فرهنگی هفته دفاع مقدس با محوریت عملیات کربلای ۵، گفت: برگزاری برنامه‌هایی، چون نمایشگاه به تصویرسازی رخداد‌های دوران جنگ تحمیلی و بزرگداشت گنجینه دفاع مقدس کمک می‌کند و موجب یادآوری فداکاری‌های آن در جامعه امروزی می‌شود.
اوچی اردبیلی برگزاری نمایشگاه عملیات‌های دفاع مقدس را کار بسیار ارزشمندی دانست و تصریح کرد: چنین فعالیت‌هایی می‌تواند در آشنایی نسل امروز با تاریخ پر افتخارکشور و تبیین تلاش ماندگار مردم در بوجود آمدن آن تاثیرگذار باشد.
وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس سراسر درس آزادگی و ایستادگی است، افزود: در حال حاضر باید از وجود رزمندگان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس نهایت استفاده را داشته باشیم چرا که آنان تمام صحنه‌های جنگ را از نزدیک دیده و درک کرده‌اند.
اوچی اردبیلی، دوران دفاع مقدس را دوران سرنوشت‌ساز و تاریخی برای ملت ایران دانست و گفت: در حال حاضر که در چهلمین سالگرد دفاع مقدس قرار داریم باید از این فرصت برای ترسیم بهتر و بیشتر آن استفاده کنیم.

انتهای پیام
captcha