توزیع بسته‌های لوازم التحریر میان دانش‌آموزان نیازمند
کد خبر: 3924836
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

توزیع بسته‌های لوازم التحریر میان دانش‌آموزان نیازمند

رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم، از توزیع ۱۱۰ بسته تحصیلی شامل لوازم التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند خبر داد.

توزیع بسته‌های لوازم التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمندبه گزارش ایکنا، حامد خیرخواهان، رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم از توزیع ۱۱۰ بسته تحصیلی شامل لوازم التحریر در بین دانش‌آموزان خبر داد.

رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم اظهار کرد: پس از فرمان مقام معظم رهبری و قبل از ماه مبارک رمضان تا به امروز، مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم و گروه جهادی شهید مدافع حرم احمد گودرزی، یک لحظه آرام ننشسته‌اند و در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی اظهار کرد: تا یکی دو هفته قبل حوزه فعالیت مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم با موضوع کمک مؤمنانه توزیع ارزاق و بسته‌های معیشتی بود که بنا داریم تا یک ماه آینده در حوزه آموزش و پرورش و کمک به دانش‌آموزان و مدارس محروم مناطق دورافتاده اقداماتی را انجام دهیم.

وی افزود: امروز اولین سری کمک‌های مؤمنانه با توجه به آغاز سال تحصیلی و توجه دین مبین اسلام و ائمه معصومین(ع) به تحصیل علم، همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه(س) با ۱۱۰ بسته شامل کیف و لوازم التحریر به ارزش ۳۳ میلیون تومان توزیع شد.

خیرخواهان تصریح کرد: به منظور کمک به اقتصاد کشور تمامی محصولاتی که در این رزمایش توزیع می‌شوند، تولید داخل است و بخشی از مسائل خانواده‌ها نیز از این طریق برطرف می‌شود و این روند ادامه پیدا می‌کند.

رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم بیان کرد: دانش‌آموزانی که در مناطق محروم زندگی می‌کنند، بسیار مستعد هستند و با اندکی توجه و دلگرمی مسئولان به موفقیت‌های بزرگی می‌رسند.
انتهای پیام
captcha