ورکشاپ نقاشی «سوز حسینی» در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3924587
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱

ورکشاپ نقاشی «سوز حسینی» در اردبیل برگزار می‌شود

مسئول واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری استان اردبیل، گفت: چهارمین ورکشاپ نقاشی «سوز حسینی» در باغ موزه دفاع مقدس اردبیل برگزار می‌شود.

ورکشاپ نقاشی «سوز حسینی» در اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسین آزاد، مسئول واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری استان اردبیل، یکم مهرماه، گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل با مشارکت حوزه هنری استان، چهارمین ورکشاپ نقاشی «سوز حسینی» را ساعت ۱۶ روز پنج‌شنبه ۳ مهرماه، سال جاری در باغ موزه دفاع مقدس اردبیل برگزار می‌کند.
آزاد افزود: این ورکشاپ با موضوع محرم و دفاع مقدس و با حضور دوازده نفر از هنرمندان منتخب نقاشی استان برگزار و در پایان با اهدای لوح از هنرمندان شرکت‌کننده در این ورکشاپ تجلیل به عمل خواهد آمد.
مسئول واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری استان بیان کرد: عناصر مختلف و سوژه‌های محیطی بازوی محرک هنرمندان عرصه تجسمی است، ارزش‌های انسانی و اخلاقی و نوع نگاه به جنگ و دفاع از سرزمین، روایات و اتفاقات پیرامون جنگ را با ابزار هنر می‌توان به صورت مؤثر نشان داد و به تصویر درآورد.
این برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و حفظ پروتکل‌های بهداشتی به صورت محدود در باغ موزه دفاع مقدس اردبیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha