برگزاری مسابقه «در امتداد اربعین حسینی» ویژه استان اردبیل
کد خبر: 3924545
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

برگزاری مسابقه «در امتداد اربعین حسینی» ویژه استان اردبیل

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، از برگزاری مسابقه بزرگ دفاع مقدس با عنوان «در امتداد اربعین حسینی» خبر داد و گفت: این مسابقه با هدف تبیین ارتباط چهل سالگی دفاع مقدس با اربعین حسینی برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه بزرگ دفاع مقدس در امتداد اربعین حسینی در استان اردبیلحجت‌الاسلام و المسلمین اکبر تاریخی، معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، از برگزاری مسابقه دفاع مقدس با عنوان «در امتداد اربعین حسینی» در سراسر استان خبر داد و گفت: بمناسبت چهل سالگی دفاع مقدس و اربعین حسینی، این مسابقه جهت ایجاد پویایی و توانمند سازی ارکان شجره طیبه صالحین برگزار می‌شود.
وی با اشاره به جزئیات این مسابقه بزرگ، گفت: مسابقه با محوریت تحقیق و پژوهش و تبیین ارتباط چهل سالگی دفاع مقدس با چهلم شهادت امام حسین(ع) و یارانش در محور‌های عکس، نقاشی، روزنامه دیواری، پادکست صوتی، کلیپ، پوستر، عکس نوشته، دلنوشته، مقاله، داستان، شعر و خاطره برگزار می‌شود.
تاریخی تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند به کتب دفاع مقدس از جمله سلام بر ابراهیم، خاک‌های نرم کوشک، عارفانه، ۵۰ سال عبادت، عارف ۱۲ ساله و همچنین کتاب‌های قیام امام حسین(ع) و اربعین حسینی، به سفارش مادرم، نامیرا، برادر من تویی، آفتاب در حجاب و قدم عاشقی مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه آخرین مهلت شرکت در این مسابقه ۳۰ مهرماه است، افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به صورت حضوری به دبیرخانه مسابقه واقع در مرکز آموزشی شهید پیرزاده اردبیل تحویل و بیا از طریق شبکه‌های اجتماعی به شماره ۰۹۰۲۳۷۷۹۹۶۰ و یا به نشانی الکترونیک salehin.ardabil@gmail.com ارسال کنند.

خبرنگار: فائزه ندایی

انتهای پیام
captcha