محفل ختم قرآن حلقه‌های صالحین در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 3924227
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
به یاد شهدای دفاع مقدس؛

محفل ختم قرآن حلقه‌های صالحین در اردبیل برگزار شد

فرمانده پایگاه ام لیلا حوزه ۶ بانوان حضرت سمیه(س) اردبیل گفت: محفل ختم قرآن حلقه‌های صالحین به یاد شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم با حضور اعضای این پایگاه برگزار شد.

برگزاری محفل ختم قرآن حلقات صالحین در استان اردبیلفاطمه خدایی، فرمانده پایگاه ام لیلا حوزه ۶ بانوان حضرت سمیه(س) اردبیل در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: محفل ختم قرآن به یاد شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم با حضور بسیجیان فعال پایگاه و اعضای حلقه‌های صالحین به‌مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس هر هفته در منزل خانواده‌های شهدا برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ملت ایران مدیون رشادت‌های شهدا در دوران دفاع مقدس هستند و امنیت امروز را مرهون این فداکاری‌ها می‌دانیم. ویژه‌برنامه‌های قرآنی نیز به یاد شهدای انقلاب، مدافعان حرم و مدافعان سلامت، همزمان با هفته دفاع مقدس به‌صورت خودجوش از سوی بسیجیان این پایگاه برگزار خواهد شد. شهدای پرافتخار دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم با قرآن کریم عجین بودند و چنین برنامه‌های قرآنی با هدف ادامه دادن راه شهدا برگزار می‌شوند.

خدایی افزود: دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، نقش‌آفرینی بسیجیان در برپایی نمایشگاه و نمایش فرهنگی ـ رزمی دفاع مقدس افلاکیان خاکی ۴، حضور راویان فتح و پیشکسوتان جنگ تحمیلی در حلقه‌های صالحین و اجرای سایر برنامه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی ورزشی و ... با همکاری حوزه ۶ بانوان حضرت سمیه(س) و پایگاه‌ها از دیگر برنامه‌های پایگاه ام لیلا حوزه ۶ بانوان برای هفته دفاع مقدس است. شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم از ابتدای پیروزی انقلاب شعار آزادگی را در سراسر جهان سر داده‌اند و ما نیز باید در سایه پیروی از مکتب اهل بیت(ع) این راه گرانقدر را ادامه دهیم.

فرمانده پایگاه ام لیلا حوزه ۶ بانوان حضرت سمیه(س) اردبیل بیان کرد: تجلیل و تکریم خانواده شهدای محله، جانبازان و ایثارگران، برای صبر و استقامت و تشویق جوانان به ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام
captcha