دفاع مقدس استمرار مکتب عاشورا و نشان بصیرت جوانان ایران اسلامی است
کد خبر: 3924057
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹

دفاع مقدس استمرار مکتب عاشورا و نشان بصیرت جوانان ایران اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: دفاع مقدس برگرفته از مکتب حسینی و نشان بصیرت و آگاهی جوانان ایران اسلامی در برابر دشمن است.

دفاع مقدس استمرار مکتب عاشورا و نشان بصیرت جوانان ایران اسلامی استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، ۳۰ شهریورماه در سخنانی ضمن گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس، گفت: هشت سال دفاع مقدس، استمرار و تداوم مکتب عاشورا و برگرفته از آرمان‌های نهضت حسینی است.

وی هفته دفاع مقدس را یادآور ایثارگری‌های ملت قهرمان ایران در نبرد با جبهه باطل دانست و افزود: هفته دفاع مقدس یادآور دلاوری‌ها، ایثارگری‌ها، رشادت‎‌ها و حماسه‌آفرینی‌های ملت قهرمان ایران در نبرد با جبهه باطل است.

حجت‌الاسلام جعفرزاده اظهار کرد: هفته دفاع مقدس را با شعار اقتدار، قدرت و توانایی گرامی می‌داریم؛ چراکه معتقدیم قدرت واقعی ریشه در علم، آگاهی، ایمان و ایثار و پشتوانه مردمی دارد. امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون شهدای والامقام به دست آمده و این امر نقش و رسالت ما را در مقابل شهدای والامقام کشورمان چندین برابر می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل با اشاره به بصیرت و ولایت‌مداری جوانان در دوران هشت سال دفاع مقدس، افزود: اگر دین و باور‌ها و ارزش‌های دینی در جامعه به شکل مناسبی ترویج یافته این موضوع را مدیون خون شهدای والامقام هستیم که با ولایت‌مداری و بصیرت، گام در مسیر درست برداشته و حرکتشان برگرفته از نهضت و مکتب حسینی بود.

حجت‌الاسلام جعفراده با تأکید بر ضرورت الگوگیری نسل جوان از شهدای دفاع مقدس، افزود: مکتب ولایتمداری و ولایت‌پذیری برای نسل‌های آتی نظام و انقلاب می‌تواند بهترین مؤلفه قدرت نظام برای مقابله با استکبار باشد.

عضو شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با تأسی از فرهنگ عاشورایی و مکتب حسینی شکل گرفته است، اظهار کرد: ملت ایران با الگوگیری از مکتب عاشورایی و حماسه کربلا توانست در جبهه‌های حق علیه باطل پیروز میدان باشد و امروز نیز با ایستادگی و مقاومت خود بار دیگر در مقابل استکبار ایستاده و نقشه‌های شوم آن را برآب می‌کند.

حجت‌الاسلام جعفرزاده گفت: امروز در عرصه دیگری با دشمن در حال مبارزه هستیم و مردم با پایداری و مقاومت بر ارزش‌های خود و تحکم پیوند خود با نظام حماسه دیگری را شکل می‌دهند در حقیقت ملت ایران با اقتدار، صلابت، هوشمندی و بصیرت آماده دفاع از کیان و آرمان انقلاب و در هم شکستن توطئه‌های دشمنان نظام و اسلام است و بی‌شک پیروزی نهایی متعلق به این مردم است.

انتهای پیام
captcha