واگذاری زمین برای احداث نمازخانه در ثمرین
کد خبر: 3923821
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷

واگذاری زمین برای احداث نمازخانه در ثمرین

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اردبیل، گفت: در زمینه احداث نمازخانه و غرفه‌های صنایع دستی در ثمرین واگذاری زمین انجام شده و هر چه سریع‌تر اداره میراث‌فرهنگی نسبت به ساخت آن اقدام خواهد کرد.

زمین برای احداث نمازخانه و غرفه‌های صنایع دستی در ثمرین واگذار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمدرضا شایقی، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اردبیل، ۲۹ شهریورماه در جلسه شورای اداری بخش ثمرین، اظهار کرد: بخش ثمرین یکی از مناطق مستعد در سطح شهرستان برای جذب گردشگر و مسافر بوده که با توسعه زیرساخت‌های گردشگری در منطقه تلاش می‌کنیم تا زمینه رونق در این بخش را فراهم آوریم.

وی در خصوص ایجاد موزه مردم‌شناسی در بخش ثمرین قول مساعد داد و گفت: با اینجاد این موزه و معرفی فرهنگ و تمدن این منطقه تلاش می‌کنیم تا زمینه معرفی هر چه بیشتر این بخش فراهم آید.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اردبیل در مورد احیای امامزاده ثمرین بیان کرد: در زمینه تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای مرمت و احیای امام‌زاده همکاری لازم را انجام خواهیم داد.

شایقی تصریح کرد: در زمینه احداث نمازخانه و غرفه‌های صنایع دستی در ثمرین واگذاری زمین انجام شده و هر چه سریع‌تر اداره میراث‌فرهنگی نسبت به ساخت آن اقدام خواهد کرد.

وی افزود: مقرر شد توسط میراث‌فرهنگی شهرستان، مجتمع خدماتی در بخش ثمرین احداث شود که ۹ میلیارد ریال برای این طرح هزینه می‌شود.

انتهای پیام
captcha