توزیع لوازم‌التحریر و پوشاک بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت اردبیلی
کد خبر: 3923723
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

توزیع لوازم‌التحریر و پوشاک بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت اردبیلی

مسئول کانون فرهنگی ـ هنری شهید چمران استان اردبیل، بیان کرد: نیاز‌های کیف و لوازم‌التحریر دانش‌آموزان بی‌بضاعت را با همت خیرخواهانه خیرین تأمین می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم گام‌های خوبی در این راستا برداریم.

توزیع لوازم التحریر و پوشاک بین دانش آموزان بی بضاعت اردبیلیبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمد رزمجو، مسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران استان اردبیل، ۲۹ شهریورماه، گفت: توزیع سبد معیشتی در بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان همچنان از سوی فعالان این کانون ادامه دارد و همزمان با ماه صفر این کمک‌ها افزایش خواهد داشت.

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران تصریح کرد: نیاز‌های کیف و لوازم التحریر دانش آموزان بی‌بضاعت را با همت خیرخواهانه خیرین تامین می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم گام‌های خوبی در این راستا برداریم.

وی افزود: البته کار‌های خیرخواهانه این کانون مختص به این فعالیت‌ها نیست و حتی با کمک خیرین برای کودک یک خانواده نیازمند تخت خواب تهیه و تحویل این کودک شد. خانواده نیازمندی که فرش برای نشستن نداشتند به همت خیرین یک تخته فرش تهیه شد.

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران افزود: فعالیت‌های خداپسندانه گروه جهادی شهید چمران برای بازسازی خانه‌های نیازمندان نیز همچون سال‌های قبل ادامه دارد و تاکنون توانسته است خانه‌های بسیاری از نیازمندان را بازسازی و تعمیر کنند.

انتهای پیام
captcha