برگزاری محفل انس با قرآن به یاد شهدا در هشتجین
کد خبر: 3923404
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸

برگزاری محفل انس با قرآن به یاد شهدا در هشتجین

مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) هشتجین، گفت: محفل انس با قرآن کریم با حضور فعالان این کانون برگزار شد و به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس ثواب این قرائت را تقدیم شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم کردند.

قرائت قرآن و اهدای ثواب قرائت به شهدای دفاع مقدس و انقلاب در هشتجینبه گزارش ایکنا از اردبیل، شورانگیز نوروزی، مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) هشتجین، ۲۷ شهریورماه، گفت: محفل انس با قرآن کریم با حضور فعالان این کانون برگزار شد و به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس ثواب این قرائت را تقدیم شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم کردند.
مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) هشتجین تصریح کرد: این برنامه با همکاری این کانون و پایگاه مقاومت بسیج مسجد آدینه اجرا شد.
وی افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا این ویژه برنامه معنوی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در فضای باز برگزار شد.
نوروزی خاطر نشان کرد: نثار ۱۴ هزار صلوات به نیت ۱۴ معصوم و شهدای دوران دفاع مقدس به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه‌های معنوی است که با مشارکت فعالان این کانون صورت خواهد گرفت.
مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) افزود: شهدای ما با قرآن کریم و صلوات عجیل بودند و نسل امروز با توسل به این کتاب آسمانی و نام ائمه اطهار(ع) تلاش می‌کنند تا راه شهدا را ادامه دهند.
نوروزی تاکید کرد: در چنین روز‌های بیماری توسل به قرآن کریم برای رفع این بیماری از جهان می‌تواند بسیار موثر و مفید باشد.

انتهای پیام
captcha