مسابقه عکس «شوق تلاوت» در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3923286
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵

مسابقه عکس «شوق تلاوت» در اردبیل برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد اردبیل از برگزاری مسابقه عکس «شوق تلاوت» با موضوع تلاوت‌های قرآنی خبر داد.

مسابقه عکس «شوق تلاوت» در اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر سقاء، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان، 27 شهریورماه، گفت: مسابقه عکس «شوق تلاوت» با گوشی تلفن همراه و دوربین به نیت شهدای دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان عکس‌های خود با موضوع‌های تلاوت قرآنی شامل ختم قرآن کریم، تلاوت نور، جزءخوانی در مساجد و منازل شخصی یا خانواده معظم شهدا، محفل‌های قرآنی و مزار شهدا را می‌توانند به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

وی افزود: عکاسان می‌توانند ۳ عکس را به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند و شرایط سنی برای عموم آزاد است، اما این مسابقه ویژه استان اردبیل است. علاقه‌مندان آثار خود را از ۲۵ شهریورماه تا ۱۰ مهرماه از طریق پیام‌رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۴۳۵۲۶۱۸۹ ارسال کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان گفت: به نفرات برگزیده به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد. به دلیل شیوع بیماری کرونا برنامه‌های هفته دفاع مقدس از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد و تلاش خواهیم کرد تا برنامه‌های فرهنگی متنوعی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهیم.

سقاء تأکید کرد: این برنامه‌ها بخشی از ادای دین فعالان کانون‌های مساجد به ایثارگری و از جان گذشتگی شهدا است. این برنامه فرهنگی با مشارکت معاونت قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان و مؤسسه فرهنگی ـ هنری تصویر هنر آرتا برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha