طرح ولایت بزرگترین اردوی تربیتی در آغاز گام دوم است
کد خبر: 3922567
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵

طرح ولایت بزرگترین اردوی تربیتی در آغاز گام دوم است

دبیر اجرایی طرح ولایت استان اردبیل، گفت: دوره آموزشی طرح ولایت بزرگ‌ترین اردوی تربیتی انقلاب اسلامی در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی است.

طرح ولایت بزرگترین اردوی تربیتی انقلاب اسلامی در آغاز گام دوم استبه گزارش ایکنا از اردبیل، امیرحسین عبدالله‌زاده، دبیر اجرایی طرح ولایت در استان اردبیل، ۲۳ شهریورماه، در جمع تعدادی از خبرنگاران گفت: تاکنون بیش از ۲۱۰ نفر در دوره آموزشی مبانی اندیشه اسلامی طرح ولایت ثبت‌نام کرده‌اند و این روند تا ۲۸ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.
دبیر اجرایی طرح ولایت در استان اردبیل تصریح کرد: این دوره‌ها با هدف تقویت مبانی کار‌های فرهنگی طی ۶ هفته در طول ۶ ماه دوم سال در موضوع‌های معرفت شناسی، خداشناسی، انسان شناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق و فلسفه سیاست با حضور اساتید موسسه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
وی افزود: چنین دوره‌های برای فعالان کانون‌های مساجد که به عنوان یکی از قطب‌های فرهنگی در کشور شناخته می‌شود مهم و ضروری است.
عبدالله‌زاده بیان کرد: اگر فعالان فرهنگی درک عمیقی از کار‌های و برنامه‌های مبانی داشته باشند، در این دوره آموزشی مشارکت خوبی خواهند داشت.
دبیر اجرایی طرح ولایت در استان اردبیل افزود: برخی کار‌های سطحی فرهنگی در استان دیده می‌شود و امیدواریم بازتاب این دوره بتواند بخشی از این کمبود‌ها را رفع کند.
عبدالله زاده اظهار کرد: علاقمندان برای ثبت نام به سامانه www.mabnaha.ir مراجعه کنند و برای شرکت کنندگان در پایان دوره گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: فعالان فرهنگی، معلمان و فرهنگیان، متولیان هیئت‌های مذهبی و فعالان رسانه‌ای می‌توانند در این دوره آموزشی ثبت نام کنند.
دوره طرح ولایت بزرگ‌ترین اردوی تربیتی انقلاب اسلامی در آغاز گام دوم و چله دوم انقلاب اسلامی است و سعی کردیم نخبگان را جذب و دعوت به این دوره کنیم، هدف ما ایجاد خروجی نخبگانی قوی برای آغاز چله دوم انقلاب و تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام
captcha