همایش جهانی «حضرت علی اصغر(ع)» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3917436
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲

همایش جهانی «حضرت علی اصغر(ع)» در یزد برگزار می‌شود

مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع)استان یزد از برگزاری همایش جهانی «حضرت علی اصغر(ع)» به صورت پخش مستقیم از شبکه استانی خبر داد.

همایش جهانی «حضرت علی اصغر(ع)» در یزد برگزار می‌شودسیدمحمود حسینی، مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع)استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: همایش جهانی «حضرت علی اصغر(ع)» در اولین جمعه ماه محرم و به دلیل شیوع کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت مستقیم از شبکه استانی یزد پخش می‌شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را ترویج ارزش‌های عاشورا و معرفی مظلومیت‌های سالار شهیدان اعلام کرد و ادامه داد: این مراسم ساعت ۹صبح روز جمعه، ۳۱ مردادماه با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدکاظم مدرسی و با حضور حجت‌الاسلام سیدکمال باقری، روح‌الله خدابنده و سید حسین حسینی به همت مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع)استان یزد برگزار خواهد شد.

مسئول هیئت رزمندگان اسلام یزد در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری مراسم دهه اول محرم ۱۴۴۲ خبر داد و گفت: این مراسم در فضای باز و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

حسینی تصریح کرد: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام وحید رحمانی، مداحی روح الله خدابنده و سجاد دهقان منشادی از روز پنجشنبه 30 مردادماه به مدت 11 شب در محل حسینیه سیدمحمدآقا واقع در خیابان انقلاب برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام
captcha