بسیجی قرآنی باید نقش‌آفرین باشد
کد خبر: 3916328
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷
مدیر قرآن و عترت معاونت تربیت و آموزشی بسیج استان قم:

بسیجی قرآنی باید نقش‌آفرین باشد

مدیر قرآن و عترت معاونت تربیت و آموزشی بسیج استان قم، گفت: براساس فرموده امام خمینی و تاکید رهبر انقلاب اسلامی، بسیجی قرآنی باید در جریان انقلاب نقش‌آفرین باشد.

بسیجی قرآنی باید نقش‌آفرین باشدبه گزارش ایکنا از قم، سیدحسین عربی، مدیر قرآن و عترت معاونت تربیت و آموزشی بسیج استان قم، 22 مرداد با حضور در جلسه آموزشی قرآن کریم پایگاه شهدا زاویه از نزدیک با فعالیت‌های قرآنی این پایگاه آشنا شد.
وی در جریان این بازدید و در جلسه مشترک با مسئول قرانی این پایگاه در سخنانی گفت: متأسفانه مجموعه‌های قرآنی به‌دنبال رضایتمندی و مسئولان هم منتظر رضایت‌بخشی در انجام فعالیت‌ها هستند.
عربی تصریح کرد: ما سعی کرده‌ایم بر اساس فرمایشات و مبانی قرآنی رهبر انقلاب، از کار‌های جزیره‌ای پرهیز کنیم.
عربی با بیان اینکه باید مطالبه‌گری در مجموعه‌های قرآنی رقم بخورد،افزود: یکی از ویژگی‌های بسیج این است که از هیچ چیزی هراس ندارد و نگران از دست دادن چیزی نیست. بسیجی عاقلانه و شجاعانه زندگی می‌کند و از مطالبات مردم دفاع می‌کند
مدیر قرآن و عترت معاونت تربیت و آموزشی بسیج استان قم گفت: بسیج در حوزه فعالیت‌های قرآنی نیز از منظومه فکری رهبر انقلاب تبعیت می‌کند که اگر بر خلاف آن عمل می‌کرد چه بسا در بخش‌های مختلف دچار اشتباه و یا دچار نگاه باندی و بخشی‌نگرانه می‌شد.
وی در ادامه افزود: آن حافظی، برای ما حافظ قرآن است که بتواند در عرصه انقلاب اسلامی نقش‌آفرین باشد. حضرت امام (ره) می‌فرمایند، همه فعالیت‌ها در حوزه قرائت و حفظ و ... باید ختم به تربیت افرادی شود که در جریان انقلاب اثرگذارند.
در  این جلسه درباره برنامه‌های قرآنی سال جاری تبادل نظر شد.
انتهای پیام
captcha