موزه شهدای ابهر افتتاح می‌شود
کد خبر: 3916273
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
همزمان با کنگره ۳۵۳۵ شهید زنجان؛

موزه شهدای ابهر افتتاح می‌شود

شهردار ابهر با اشاره به اینکه روند احداث موزه شهدا به پایان رسیده است، گفت: همزمان با کنگره ۳۵۳۵ شهید زنجان موزه شهدای ابهر افتتاح می‌شود.

موزه شهدای ابهر افتتاح می‌شودبه گزارش ایکنا از زنجان، محمدرضا ذوالقدری‌ها، شهردار ابهر، ظهر امروز، ۲۲ مردادماه در مراسم تجلیل از خبرنگاران ابهر با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰ پروژه عمرانی مهم در سطح این شهر فعال است، اظهار کرد: از مهم‌ترین پروژه‌های فرهنگی شهرستان می‌توان به موزه شهدا، پردیس سینمایی، پروژه ارغوان و فرهنگسرای حسین‌آباد اشاره کرد.

وی با بیان اینکه روند احداث پروژه فرهنگی_تجاری ارغوان از سال ۹۵ آغاز و هم اکنون نیز فعال است، ادامه داد: پروژه ارغوان دارای ۱۶ هزار متر مربع زیربنا است که افتتاح آن نقش بسیار موثری در افزایش درآمدهای پایدار شهرداری ابهر دارد.

این مسئول با اشاره به احداث پروژه فرهنگی و هنری پردیس سینمایی ابهر در مساحت ۴ هزار متر مربع یادآور شد: پروژه فرهنگسرای حسین‌آباد نیز از دیگر پروژه‌های فرهنگی شهرداری ابهر است.

شهردار ابهر با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان ابهری ساماندهی پارک پردیس است، تصریح کرد: ساماندهی این پارک در 3 فاز انجام می‌شود که در همین راستا آمفی تئاتر روباز با ظرفیت ۲۰۰ نفر، زمین‌های بازی، نمازخانه و سرویس بهداشتی در آن تعبیه شده است.

وی با اشاره به جابه‌جایی آرامستان ابهر به مکان جدید و شرایط خاص آرامستان‌ها به علت شیوع کرونا، یادآور شد: این آرامستان دارای ۲۰ هکتار مساحت است و برای آن یک‌ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

این مسئول یکی از مهم‌ترین پروژه‌های فرهنگی ابهر را پروژه موزه شهدا عنوان کرد و گفت: روند احداث این پروژه به اتمام رسیده است و آماده بهره‌برداری است.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، اظهار کرد: همزمان با این کنگره تلاش می‌شود این پروژه نیز به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام
captcha