نگاهی به فعالیت مؤسسه قرآنی اسوه تهران در مرداد
کد خبر: 3916234
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱

نگاهی به فعالیت مؤسسه قرآنی اسوه تهران در مرداد

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اسوه تهران همزمان با ماه ذی‌الحجه و در مردادماه، اقدام به برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و مسابقات قرآنی کرده است.

به گزارش ایکنا، موسسه فرهنگی قرآن و عترت اسوه تهران در ایام مردادماه و همزمان با ذی‌الحجه اقدام به اجرای طرح‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و برگزاری مسابقات در ایام دهه ولایت در کنار بحث آموزش غیرحضوری و با استفاده از پیام‌رسان‌ها کرده است.

بنابر گفته زهرا بادی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اسوه تهران «در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)، طرح کمک‌های مؤمنانه و اهدای بسته‌ حمایت موادغذایی و میوه به 50 خانواده‌ کم‌برخوردار در تهران و قم پس از شناسایی از سوی نمایندگان مؤسسه در این دو شهر انجام شد».

همچنین اجرای طرح قربانی گوسفند و جذب مشارکت مردمی در عید سعید قربانی و خرید چهار رأس گوسفند (به ارزش تقریبی 9 میلیون و هفتصد هزار تومان) و توزیع بین 100 خانواده کم‌برخوردار، اجرای مسابقه 10 روزه با عنوان «شمیم ولایت» طی دهه ولایت همراه با اهدای جوایز نقدی با مراجعه به پایگاه اینترتی مؤسسه به نشانی http://www.osveh.org از دیگر برنامه‌های ایام مردادماه مؤسسه اسوه تهران بوده است.

یادآور می‌شود، مؤسسه اسوه تهران در خیابان کارگر جنوبی، پایین‌تر از چهار راه لشگر، روبروی دانشگاه علامه، کوچه شهید علی غیاثوند فیصری، بن‌بست آریا، پلاک ۶ قرار دارد.

انتهای پیام
captcha