ترکیب جهاد و دانشگاه می‌تواند شتاب دهنده رشد و بالندگی کشور شود
کد خبر: 3916038
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴

ترکیب جهاد و دانشگاه می‌تواند شتاب دهنده رشد و بالندگی کشور شود

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: دانشگاه نام مقدسی است که اغلب پیشرفت‌های حاصله انسان بروی دانش استوار است و ترکیب جهاد و دانشگاه می‌تواند شتاب دهنده رشد و بالندگی کشور شود.

ترکیب جهاد و دانشگاه می‌تواند شتاب دهنده رشد و بالندگی کشور شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمد فدائیان، رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل، ۲۱ مردادماه گفت: جهاد دانشگاهی با داشتن ظرفیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی که در سطح کشور دارد می‌تواند نیازمندی‌های موجود را شناسایی و در جهت مرتفع ساختن آن اقدامات مناسب را انجام دهد.
فدائیان تصریح کرد: ورود به تمام مسائل آموزشی از جمله برگزاری دوره‌های مختلف مهارت‌آموزی و همچنین فعالیت‌های مستمر پژوهشی و تحقیقاتی که آثار بسیار ارزشمندی در جامعه از خود بر جای گذاشته است، جهاد دانشگاهی را از سایرین متمایز کرده است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل خاطرنشان کرد: هر سازمان یا نهادی که با خلوص نیت و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی موجود در کشور و نیز اتکا بر نیرو‌های توانمند داخلی خود حرکت کند، طبیعتا رشد و تربیت نیرو‌های متعهد و متخصص دیگر را در پی خواهد داشت و جهاد دانشگاهی این ظرفیت را داراست.
وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی مولود انقلاب اسلامی ایران است و هر کجا نام جهاد در میان باشد قطعا تلاش و کوشش مضائف بدون چشم داشت‌های نفسانی را در پی دارد و دانشگاه نام مقدسی است که اغلب پیشرفت‌های حاصله انسان بروی دانش استوار است و ترکیب جهاد و دانشگاه می‌تواند شتاب دهنده رشد و بالندگی کشور شود.
فدائیان گفت: خوشبختانه ارتباط و تعامل دانشگاه پیام نور با جهاد دانشگاهی مناسب بوده و به نحو احسن ادامه می‌یابد؛ بطوریکه برگزاری چندین دوره آموزشی با همکاری یکدیگر و نیز برگزاری آزمون‌های مختلف از جمله آزمون‌های آموزشیاران نهضت سواد آموزی، استخدامی سازمان ثبت و اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران را می‌توان نام برد که اخیر با همکاری دانشگاه پیام نور استان اردبیل و جهاد دانشگاهی استان برگزار شد.
وی افزود: ذخیره‌سازی سلول‌های بنیادی خون بند ناف یکی از مهمترین دستاورد‌هایی است که جهاد دانشگاهی در ایران به شکل جدی فعال است و استان اردبیل نیز یکی از استان‌های پیشرو در این امر می‌باشد.

انتهای پیام
captcha