رسانه‌ها با انعکاس واقعیت‌های جامعه به ایجاد آرامش در جامعه کمک کنند
کد خبر: 3915843
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷

رسانه‌ها با انعکاس واقعیت‌های جامعه به ایجاد آرامش در جامعه کمک کنند

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، گفت: اصحاب قلم و رسانه باید با انعکاس واقعیت‌های جامعه با رعایت منافع ملی برای ایجاد آرامش در جامعه کمک کنند.

رسانه‌ها با انعکاس واقعیت‌های جامعه به ایجاد آرامش در جامعه کمک کنندبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، ۲۰ مردادماه به مناسبت روز خبرنگار در خانه مطبوعات استان حضور یافت و با اعضای هیات مدیره آن دیدار کرد.
در این دیدار اوچی اردبیلی با تبریک روز خبرنگار و با بیان اینکه بزرگ‌ترین رسالت اطلاع‌رسانی بر دوش رسانه‌های جمعی است، اضافه کرد: در حال حاضر رسانه‌ها به عنوان یکی از عوامل فرهنگ‌سازی در جامعه، در تمام زوایای زندگی بشری حضور موثر و مفیدی دارند.
وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش بسزایی در اعتمادسازی و امیدآفرینی در جامعه دارد، اضافه کرد: اصحاب قلم و رسانه باید با انعکاس واقعیت‌های جامعه با رعایت منافع ملی برای ایجاد آرامش در جامعه کمک کنند.
رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل تصریح کرد: این نهاد از زمان تاسیس تاکنون نگاه ویژه‌ای به حوزه فرهنگی دارد و با راه‌اندازی خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا نقش مهمی در اطلاع‌رسانی درست و امیدآفرین در کشور داشته است.
اوچی اردبیلی از آمادگی جهاددانشگاهی استان اردبیل برای برگزاری دوره‌های آموزشی و ارائه خدمات درمانی به اصحاب رسانه خبر داد و اضافه کرد: با امضای تفاهم نامه همکاری بین این نهاد و خانه مطبوعات استان توسعه می‌یابد.
در این دیدار مدیرعامل جدید خانه مطبوعات استان ضمن تشکر از همکاری‌های جهاددانشگاهی با خانه مطبوعات گفت: در حال حاضر عدم تمکن و استقلال مالی بیشترین مشکل رسانه‌های استان است که تلاش دارم بخشی از آن را با مساعدت مسئولان استان حل کنیم.
حبیب احمدی، ورود جهاددانشگاهی به آموزش‌های مجازی در شرایط شیوع کرونا در کشور را قابل تحسین خواند و خاطرنشان کرد: از تجارب و امکانات جهاددانشگاهی در زمینه مسائل آموزشی برای توانمندسازی اصحاب رسانه استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha