تدفین سیدعباس موسویان در حرم حضرت معصومه(س)
کد خبر: 3915681
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷

تدفین سیدعباس موسویان در حرم حضرت معصومه(س)

مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس موسویان، استاد برجسته اقتصاد اسلامی که روز گذشته دار فانی را وداع گفت، امروز 20 مردادماه در حرم حضرت معصومه(س) دفن خواهد شد.

به گزارش ایکنا، مراسم تشییع و تدفین مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس موسویان که روز گذشته پس از عمری مجاهدت علمی در زمینه اقتصاد اسلامی درگذشت، امروز دوشنبه 20 مردادماه 99 ساعت 10 صبح، همراه با اقامه نماز از سوی آیت‌الله سعیدی، تولیت آستان حضرت معصومه(س) در صحن امام رضا(ع) حرم مقدس حضرت معصومه(س) برگزار و در حجره شماره هفده حرم مطهر دفن خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


از طرف بیت مکرم آن مرحوم تقاضا شده است با توجه به محدودیت‌های احتمالی از شلوغی که عدم رعایت نکات بهداشتی را نیز به همراه دارد خودداری شود.

همچنین، از طرف مسئولان حرم مطهر حضرت معصومه(س) و خانواده مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس موسویان، محدودیت و ممنوعیتی برای حضور در این مراسم اعلام نشده است.

یادآور می‎شود، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌عباس موسویان، عضو شورای فقهی بانک مرکزی و عضو کمیته فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار و از اساتید برجسته اقتصاد اسلامی که چندی پیش به علت ابتلا به ویروس کرونا بستری شده بود، صبح روز یکشنبه ۱۹ مردادماه، در بیمارستان کامکار قم درگذشت.

انتهای پیام
captcha