کار رسانه‌ای پیامبر(ص) در غدیرخم / پیامبر اکرم(ص) الگوئی برای تمام رسانه‌ها است
کد خبر: 3915138
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷

کار رسانه‌ای پیامبر(ص) در غدیرخم / پیامبر اکرم(ص) الگوئی برای تمام رسانه‌ها است

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: پیامبر(ص) الگویی برای تمام مجموعه‌های رسانه‌ای است، ایشان با موضوع مهم غدیر، رسالت خود در این حوزه را به انجام رساندند.

کار رسانه‌ای پیامبر(ص) در غدیرخم / پیامبر اکرم(ص) الگوئی برای تمام رسانه‌ها استبه گزارش ایکنا از همدان، عباس محرمی، رئیس بسیج رسانه استان همدان، پنج شنبه 16 مرداد ماه در همایش تجلیل از خبرنگاران اطهار کرد: از روز خبرنگار سال گذشته تا به امروز اتفاقات بزرگی توسط خبرنگاران در سطح کشور و استان رقم خورده است.
رئیس بسیج رسانه استان همدان افزود: این خبرنگاران در شرایط اولیه کرونا که مردم به دلیل عدم شناخت از این بیماری در وحشت به سر می‌بردند، شجاعانه و جسورانه وارد میدان شده و به اطلاع رسانی در این حوزه پرداختند.
وی اضافه کرد: در این زمان خبرنگاران در کنار رسالت سنگین خود از وظیفه اجتماعی خود غافل نشدند که در این بین می‌توان به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد با جمع آوری ۳۰ میلیون تومان کمک نقدی توسط این مجموعه اشاره کرد.
محرمی گفت: توزیع ۱۰۰ هزار قرص نان و تهیه و توزیع ۶۵ بسته حمایتی معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه در میان خانواده‌های محروم از دیگر اقدامات و وظایف اجتماعی خبرنگاران در این ایام است.
حجت‌الاسلام حسین علیی، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان، نیز در این مراسم اطهار کرد: پیامبر اکرم(ص) در به لحاظ «شکلی» و «ماهوی» در روز غدیر کار رسانه‌ای انجام داد.
وی افزود: اقدام رسول اکرم در صحرای غدیر به لحاظ ساخت جایگاهی مرتفع همانند منبر، دعوت و صبر برای حضور همه مردم از جمله آنان که پیش افتاده و یا از قافله رسول به جلو افتاده بودند در قالب 120 هزار نفر حکایت از یک کار رسانه‌ای در بعد ظاهری و شکلی دارد.
علیی ادامه داد: اما اقدام رسانه‌ای پیامبر در غدیر از لحاظ ماهوی آن بود که ایشان فرمودند: «غدیر برای همه اعم از حاضران و غایبان و برای عالم تا قیامت، حجت است» به عبارتی پیامبر در روز غدیر از حاضران می‌خواهد که پیام ایشان یعنی جانشینی حضرت علی(ع) به جای خود را به غایبان تا روز قیامت نسل به نسل عنوان کنند.
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: بنابراین، پیامبر (ص) الگویی برای تمام مجموعه‌های رسانه ای است، ایشان با موضوع مهم غدیر رسالت خود در این حوزه به انجام رساندند.

انتهای پیام
captcha