خبرنگاران قوت قلبی برای مجاهدان خط مقدم مبارزه با کرونا هستند
کد خبر: 3915119
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹

خبرنگاران قوت قلبی برای مجاهدان خط مقدم مبارزه با کرونا هستند

استاندار آذربایجان غربی گفت: در روزهای سخت و پر از التهاب ناشی از شیوع کرونا، آنچه بیش از همه قوت قلب مجاهدان خط مقدم و متولیان امر بوده، حضور نقش‌آفرینان عرصه خبر و رسانه است.

نقش‌آفرینی خبرنگاران در روزهای سخت کرونایی قوت قلب مجاهدان خط مقدم مبارزه با کرونا استبه گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‌غربی با صدور پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در روزهای سخت و پر از التهاب ناشی از شیوع کرونا؛ آنچه بیش از همه قوت قلب مجاهدان خط مقدم و متولیان امر است، حضور نقش‌آفرینان عرصه خبر و رسانه است که توانسته‌اند ضمن رساندن پیام همدلی و همراهی همه ارکان این سرزمین به جهانیان، روایت‌گر جانفشانی‌های مقابله با کرونا و آگاهی‌بخش مردم نیز باشند.

در آستانه روز خبرنگار ارج می‌نهیم زحمات و از خودگذشتگی افرادی را که شغل خود را نه یک حرفه که آمیخته‌ای از عقل، درایت و پشتکار توام با عشق می‌دانند.

بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر در اعتلای جامعه با صداقت و واقع‌نگاری توام با امیدآفرینی و رعایت عدل و انصاف گام بر می‌دارند و در سرزمین استوار آذربایجان‌غربی مسیر دستیابی به توسعه پایدار، متوازن و همه جانبه را هموار می‌سازند.

میدان‌داران عرصه شکل‌گیری افکار عمومی با حساسیت نسبت به منافع ملی، باور ها و اعتقادات مردم، ارزش‌ها و اخلاق ضمن اینکه اجازه جولان عده‌ای محدود از مخالفان وحدت و توسعه را نمی‌دهند، با فهم دقیق به مسائل و ارتقای سواد رسانه‌ای و تقویت مسئولیت‌پذیری اجتماعی مانع تحریف واقعیت‌ها می‌شوند.

در قبال این فداکاری، وظیفه همه ما احترام، قدرشناسی، همراهی و حمایت همه جانبه از شما تلاشگرانی است که روشنگری و آگاهی‌بخشی در جامعه را بر عهده دارید.

در آستانه روز خبرنگار که متبرک به ایام دهه امامت و متقارن با عید بزرگ غدیر است، مراتب قدردانی و سپاس خود را از همراهی و تلاش خبرنگاران استان آذربایجان‌غربی ابراز می‌دارم و برای همه شما آرزوی توفیق و بهروزی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام
captcha