ابتلای اسیر فلسطینی به ویروس کرونا
کد خبر: 3910159
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳

ابتلای اسیر فلسطینی به ویروس کرونا

یک اسیر فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی به ویروس کرونا مبتلا شد و گروه‌های فلسطینی در بیانیه‌ای، تل‌آویو را مسئول آن دانستند و درباره انتقال کرونا به داخل زندان‌های اسرائیلی و ابتلای دیگر اسرا به این ویروس هشدار دادند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روسیا الیوم، کمیته امور اسرای فلسطین اعلام کرد که «کمال ابو وعر»، اسیر 46 ساله فلسطینی که اکنون در داخل زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می‎برد، به ویروس کرونا مبتلا شده است.

کمیته امور اسرای فلسطین تأکید کرد: اسیر نامبرده بیماری خطرناک سرطان حنجره دارد که برای انجام معاینات پزشکی مربوط به این بیماری و همچنین تست کرونا، به بیمارستان اساف هروفیه زندان الرمله منتقل و تست کرونا وی مثبت اعلام شد.

شخصیت‌ها و گروه‌های فلسطینی با صدور بیانیه‎ای، رژیم صهیونیستی را مسئول کامل بیماری سرطان کمال ابو وعر و ابتلای وی به کرونا دانسته و خواستار آزادی فوری وی شدند.

«صائب عریقات»، دبیرکل کمیته اجرای سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) روز یکشنبه در بیانیه‌ای خواستار آزادی فوری و بدون قید و شرط این اسیر فلسطینی شد و گفت: شیوع ویروس کرونا در داخل زندان‌های اسرائیلی فاجعه‌ای حتمی را به دنبال خواهد داشت که در این‌ صورت، اسرائیل اولین مسئول آن خواهد بود.

مرکز مطالعات اسرای فسلطین و جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین نیز در بیانیه‌ای، رژیم صهیونیستی را مسئول کامل حیات اسیر کمال ابو وعر دانسته و درباره انتقال و سرایت ویروس کرونا در داخل زندان‎های اسرائیلی و ابتلای دیگر اسرای فلسطینی به این ویروس هشدار دادند.

انتهای پیام
captcha