انتشار ترجمه آلمانی «حکمت‌نامه عیسی(ع)»
کد خبر: 3909989
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰

انتشار ترجمه آلمانی «حکمت‌نامه عیسی(ع)»

کتاب «حکمت‌نامه عیسی(ع) بن مریم(س)»، تألیف آیت‌الله محمد محمدی‌ ری‌شهری، با عنوان آلمانی «Weisheiten Von jesus dem sohn der Maria» و حمایت رایزنی فرهنگی ایران در اتریش، در آلمان منتشر می‌شود.

به گزارش ایکنا از آلمان، کتاب «Weisheiten Von jesus dem sohn der Maria» با عنوان فارسی «حکمت‌نامه عیسی(ع) بن مریم(س)» و تألیف آیت‌الله محمد محمدی‌ ری‌شهری به زودی از سوی انستیتو علوم انسانی و علوم اسلامی آلمان منتشر می‌شود.

در این کتاب تلاش شده است که تصویری روشن از شخصیت و اندیشه‌های حکیمانه حضرت عیسی(ع) در آئینه آیات قرآنی، روایات و تاریخ ارائه شود.

این کتاب به قلم آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری،  تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، نوشته شده که ساشا عبدالکریم الصادق آن را به زبان آلمانی ترجمه کرده است. همچنین رایزنی فرهنگی ایران در اتریش به منظور انتشار این کتاب حمایت‌های لازم را انجام داده است.

این اثر طی هفته‌های آینده از سوی انستیتو علوم انسانی و علوم اسلامی آلمان روانه بازار نشر می‌شود.

پیش از این نیز کتاب «رویکرد به قرآن در ایران معاصر» با گردآوری الساندرو کانسین در آلمان منتشر شد. این کتاب به بررسی اهمیت و نقش قرآن در گفتمان‌های سیاسی، هنری، دینی و روشنفکری در ایران معاصر می‌پردازد.

کتاب «شیعه در اسلام» نیز، که با هدف معرفی مذهب شیعه برای مخاطبان غیرمسلمان نوشته شده، از دیگر آثار به چاپ رسیده در آلمان به شمار می‌رود. در این کتاب مطالب مفیدی درباره مذهب شیعه به زبانی ساده و مختصر بیان شده است.

این کتاب بارها به زبان فارسی منتشر شده و ترجمه انگلیسی آن نیز در آمریکا و اروپا به چاپ رسیده است. علاوه بر این‌، مرکز اسلامی هامبورگ با همکاری آکادمی اسلامی آلمان این کتاب را اخیراً به زبان آلمانی ترجمه و منتشر کرد.

انتهای پیام
captcha