برگزاری آزمون استخدامی به‌همت جهاددانشگاهی اردبیل
کد خبر: 3909739
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹

برگزاری آزمون استخدامی به‌همت جهاددانشگاهی اردبیل

رئیس جهاددانشگاهی اردبیل از برگزاری آزمون‌های آموزشیاران نهضت سوادآموزی، استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران، همزمان با سراسر کشور به‌همت جهاددانشگاهی در دانشگاه پیام نور اردبیل خبر داد.

برگزاری آزمون استخدامی به همت جهاددانشگاهی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان، ۲۰ تیرماه در حاشیه برگزاری آزمون‌های آموزشیاران نهضت سوادآموزی، استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران، گفت: ۷۵۱ نفر از استان اردبیل برای شرکت در این آزمون‌ها ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۲۸۲ نفر زن و ۴۶۹ نفر مرد هستند.

وی افزود: از ۷۵۱ نفر شرکت‌کننده در استان اردبیل، ۴۴۳ نفر برای استخدامی ثبت اسناد و املاک، ۳۰۳ نفر برای نهضت سوادآموزی و ۵ نفر برای صنایع شیر ایران رقابت کردند که نتایج این آزمون‌ها، نیمه دوم مرداد از طریق سامانه hrtc.ir به داوطلبان اعلام خواهد شد.

رئیس جهاددانشگاهی اردبیل با بیان اینکه این آزمون با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، تصریح کرد: یک روز قبل از برگزاری آزمون چینش صندلی با فاصله ۱.۲۰ متری طبق پروتکل‌های بهداشتی انجام شد و بعد از چینش صندلی، کل محوطه، سالن‌ها، سرویس‌های بهداشتی و مخزن توسط عوامل اجرایی ضدعفونی شد.

اوچی اردبیلی ادامه داد: همچنین پروتکل‌های بهداشتی مربوطه قبل از برگزاری آزمون در اختیار عوامل اجرایی آزمون قرار گرفت و ضرورت به همراه داشتن ماسک و دستکش نیز به‌صورت پیامک به داوطلبان اطلاع داده شد.

رئیس جهاددانشگاهی اردبیل گفت: در زمان برگزاری آزمون نیز ماسک رایگان برای داوطلبانی که ماسک نداشتند و پد یک بار مصرف الکل به دلیل ضرورت ثبت اثر انگشت در پاسخنامه‌ها، در اختیار داوطلبان قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha