تعداد مبتلایان کرونا در کشور به 252720 نفر رسید
کد خبر: 3909694
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
لاری:

تعداد مبتلایان کرونا در کشور به 252720 نفر رسید

سخنگوی وزارت بهداشت،، از شناسایی دو هزار و 265 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور خبر داد و گفت: تعداد مبتلایان کرونا در کشور به 252720 نفر رسید.

تعداد مبتلایان کرونا در کشور به 252720 نفر رسیدبه گزارش ایکنا، سیما سادات‌لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با اشاره به شناسایی دو هزار و ۲۶۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ گفت: با احتساب این موارد، مجموع بیماران مبتلا به کرونا در کشور به ۲۵۲ هزار و ۷۲۰ نفر رسید.

وی افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۲ هزار و ۳۰۵ نفر رسید.

لاری ادامه داد: خوشبختانه تاکنون ۲۱۵ هزار و ۱۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۳ هزار و ۳۱۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، یادآور شد: تاکنون یک میلیون ۹۲۲ هزار و ۵۰۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزیر بهداشت بیان کرد: همانند روز‌های گذشته استان‌های خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کرمانشاه، کردستان، ایلام، آذربایجان‌های غربی و شرقی و خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های تهران، اصفهان، مازندران، گلستان، البرز، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، همدان و اردبیل در وضعیت هشدار هستند.
انتهای پیام
captcha