دوره تربیت مدرس «ولایت فقیه» ویژه اساتید المصطفی(ص) برگزار می‌شود
کد خبر: 3909590
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱

دوره تربیت مدرس «ولایت فقیه» ویژه اساتید المصطفی(ص) برگزار می‌شود

مدیر گروه تربیت فرهنگی اجتماعی معاونت فرهنگی تربیتی المصطفی(ص) از برگزار دوره «تربیت مدرس ولایت فقیه» با همکاری دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری و معاونت سیاسی اجتماعی حوزه‌های علمیه خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد اسماعیلخانی، مدیر گروه تربیت فرهنگی اجتماعی معاونت فرهنگی تربیتی المصطفی(ص)، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: این دوره در سه مرحله عمومی، کارگاه تخصصی پاسخ به شبهات روز پیرامون ولایت فقیه و دوره تکمیلی برگزار خواهد شد که دوره عمومی به صورت مطالعاتی است و دوره کارگاهی به مدت سه روز در سالن اجتماعات بلوک ۲ مجتمع امین، برگزار خواهد شد.

مدیر اجرایی دوره افزود: این دوره کارگاهی طی روز‌های ۲۸-۲۹ و ۳۰ تیرماه جاری، ویژه اساتید، اعضای هئیت علمی و اساتید همکار در قالب دو گروه ۲۰ نفره در دو شیفت صبح و عصر مجموعاً برای هر گروه ۱۲ تا ۱۴ ساعت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی تشکیل خواهد شد. منتخبین و ممتازین این دوره همراه با سایر اساتید منتخب از حوزه‌های علمیه در دوره تکمیلی که تا اواخر تابستان درمشهد مقدس برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه حجج اسلام مصطفی اسکندری و محمدجواد نوروزی از اساتید این دوره هستند، گفت: به شرکت‌کنندگان دوره تکمیلی مشهد مقدس، گواهی رسمی از سوی دبیرخانه خبرگان رهبری اعطا خواهد شد. پایان نام‌نویسی از داوطلبان را روز یکشنبه ۲۲ تیرماه است و اساتید داوطلب می‌توانند برای ثبت‌نام، به گروه‌های علمی تربیتی یا معاونین فرهنگی تربیتی صفوف المصطفی(ص) مراجعه کنند. این دوره برای اساتید برخی واحد‌های قم و نمایندگی اصفهان و آشتیان اجرا خواهد شد و ان‌شاءلله ثمرات عالی و تأثیرگذاری در پی خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha