آزمون‌های استخدامی توسط جهاد دانشگاهی اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3909418
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
همزمان با سراسر کشور؛

آزمون‌های استخدامی توسط جهاد دانشگاهی اردبیل برگزار می‌شود

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل از برگزاری آزمون‌های آموزشیاران نهضت سوادآموزی، استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل خبر داد.

آزمون‌های استخدامی توسط جهاد دانشگاهی اردبیل برگزار می‌شودمهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل در گفتگو با ایکنا از اردبیل، گفت: این آزمون‌ها به همت جهاددانشگاهی استان اردبیل روز جمعه ۲۰ تیرماه از ساعت ۹ صبح در دانشگاه پیام نور اردبیل با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: ۷۵۱ نفر از استان اردبیل برای شرکت در آزمون‌های آموزشیاران نهضت سوادآموزی، استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۲۸۲ نفر زن و ۴۶۹ نفر مرد هستند.
رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با اشاره به اینکه شرکت کنندگان از روز دوشنبه ۱۶ تیرماه با مراجعه به سامانه مرکز آزمون به نشانی www.hrtc.ir کارت شرکت در آزمون خود را دریافت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه، ۱۸ و ۱۹ تیرماه برای رفع نقایص کارت ورود به جلسه خود به معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واقع در شهرک کارشناسان، فاز ۳، میدان شفا، طبقه دوم ساختمان جهاددانشگاهی استان مراجعه کنند.
اوچی اردبیلی تصریح کرد: آزمون‌های آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، استخدامی قراردادی سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور و شرکت صنایع شیر ایران با مجوز رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اعلام بلامانع بودن آن در استان اردبیل هم برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه تمام داوطلبان و عوامل اجرایی ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند، ادامه داد: قبل از ورود به جلسه و حین برگزاری آزمون، استفاده از ماسک برای همه داوطلبان الزامی می‌باشد و با وجودی که در کارت ورود به جلسه الزام همراه داشتن ماسک به‌صراحت توضیح داده شده با این حال برای کلیه داوطلبان ماسک و پد الکی نیز تهیه شده است.
رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با اشاره به اینکه بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت، بخش باجه امانات در این آزمون‌ها حذف شده است، از داوطلبان خواست از همراه داشتن وسایل اضافی مانند کیف‌دستی، تلفن همراه و ... جدا خودداری کنند.
وی به برخی اقدامات مهم بهداشتی در نظر گرفته شده برای برگزاری این آزمون جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: تکمیل فرم خود اظهاری قبل از صدور کارت ورود به جلسه، رعایت فاصله مناسب صندلی‌ها، گندزدایی سالن‌ها یک روز قبل از برگزاری آزمون و استفاده از پد الکی برای ضدعفونی کردن انگشت، از جمله تمهیدات در نظر گرفته‌شده برای برگزاری آزمون است.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه نتایج این آزمون‌ها، نیمه دوم مرداد از طریق سامانه hrtc.ir به داوطلبان اعلام خواهد شد، گفت: در آزمون آموزشیاران بر اساس مفاد مندرج در دفترچه آزمون، نمره منفی لحاظ نخواهد شد و کسب حداقل ۵۰ درصد نمره بر اساس ضوابط اعلام‌شده، شرط قبولی در آزمون مذکور است؛ اما در آزمون‌های ثبت اسناد و املاک و صنایع شیر افراد برتر بر اساس کسب بیشترین امتیاز (نمره فرضی) در شغل محل انتخاب و جهت طی سایر مراحل آزمون شامل مصاحبه‌های عمومی و تخصصی بر اساس چند برابر ظرفیت معرفی خواهند شد.

انتهای پیام
captcha