اجرای رزمایش نظارتی اصناف برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا
کد خبر: 3909062
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱

اجرای رزمایش نظارتی اصناف برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا

فرماندار اردبیل، گفت: رزمایش نظارتی اصناف با ساماندهی ۵۰ اکیپ مشترک از نهادهای ستاد مقابله با کرونا استان برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا برگزار می‌شود.

اجرای رزمایش نظارتی اصناف برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونابه گزارش ایکنا از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل، 16 تیرماه، در جمع تعدادی از خبرنگاران گفت: رزمایش نظارتی اصناف با ساماندهی 50 اکیپ مشترک از نهادهای ستاد مقابله با کرونا استان برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: این طرح با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ زندگی در شرایط کرونایی و استفاده از ماسک در مکان‎های عمومی در شهر اردبیل اجرا می شود.
فرماندار اردبیل، افزود: این طرح به دلیل افزایش شیوع بیماری کرونا در سطح استان و با هدف آگاه سازی عمومی اصناف نسبت به پروتکل‎های بهداشتی با حضور کارشناسان بهداشت انجام می شود.
امامی یگانه تاکید کرد: با اجرای این طرح نقاط مختلف شهر از کسبه و اصناف تا ادارات و بانک‎ها و هتل‎ها و سایر محل‎های پرازدحام مورد نظارت قرار می گیرد و توسط ناظرین، نکات بهداشتی گوشزد می‌شود.
وی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم 4 هزار از اماکنه شهر اردبیل را در این رزمایش مورد ارزیابی، نظارت و آموزش قرار دهیم.
فرماندار اردبیل خاطر نشان کرد: شهروندان با رعایت مسائل بهداشتی می توانند زمینه جلوگیری از شیوع بیماری کرونا را در سطح جامعه کنترل و کاهش دهند و نهادها نیازمند همراهی و یاری مردم در این زمینه است.

انتهای پیام
captcha