رزمایش مقابله با کرونا در اردبیل اجرا می‌‎‎شود
کد خبر: 3908626
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷

رزمایش مقابله با کرونا در اردبیل اجرا می‌‎‎شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل، از برگزاری رزمایش مقابله با کرونا و نظارت بر اجرای پروتکل‎‌های بهداشتی در استان اردبیل خبر داد.

رزمایش مقابله با کرونا در اردبیل اجرا می‎شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، بهروز ندایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل، 14 تیرماه، در نشست خبری با خبرنگاران با موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان اردبیل، اظهار کرد: رزمایش مقابله با کرونا و نظارت بر اجرای پروتکل‌‎های بهداشتی از 15 تیرماه، با همکاری دستگاه‌‎های مربوطه و رسانه ‎ها در سطح استان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به هدف از اجرای این طرح گفت: درصدد هستیم با اجرای این طرح مردم را از اهمیت مقابله با این ویروس توجیه کنیم تا مردم به صورت دائم استفاده از ماسک را در برنامه زندگی خود قرار داده و با رعایت نکات بهداشتی نقش خود را برای ریشه‌کن کردن این بیماری انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل تصریح کرد: خطر کرونا همچنان باقی است و عادی‌سازی این شرایط برای وخیم شدن وضعیت استان بسیار نگران کننده است و باید در این زمینه در راستای از بین بردن ذهنیت ‌های اشتباه اقدامات لازم انجام یابد.
ندایی افزود: در حال نزدیک شدن به وضعیت قرمز در سطح استان هستیم در حالی که اردبیل شرایط خوبی را در هفته‌ های گذشته به‌سر‌می ‌برد که این مسئله نشان دهنده لزوم عزم همگانی برای مبارزه و شیوع این بیماری است.
وی اظهار کرد: برای این که مجددا محدودیت‌ ها در استان اعمال نشود باید وضعیت استان اردبیل را به شرایط مناسب ‌تری برسانیم و رعایت موزاین بهداشتی را به مردم توصیه می‌کنیم تا بتوان در راستای تحقق اهداف مورد نظر اقدامات مناسبی انجام داد.
وی بیان کرد: مقابله با ویروس کرونا تا حد قابل توجهی ملزوم به استفاده از ماسک است که این امر باید توسط تمامی افراد جامعه مورد توجه واقع شود تا بتوانیم این معضل را کنترل کنیم.

انتهای پیام
captcha