افتتاح دارالقرآن خاتم الانبیاء(ص) همزمان با میلاد امام رضا(ع)
کد خبر: 3908608
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱

افتتاح دارالقرآن خاتم الانبیاء(ص) همزمان با میلاد امام رضا(ع)

دارالقرآن خاتم الانبیاء(ص)، همزمان با شب میلاد امام رضا(ع) و برپایی محفل انس با قرآن کریم در مسجد حضرت خاتم الانبیاء افتتاح شد.

به گزارش ایکنا؛ در محفل قرآنی که با مجری‌گری مهدی سیفی، کارشناس مجری رسانه ملی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در شب میلاد امام رضا(ع) روز پنجشنبه 12 تیر ماه برگزار شد، شهاد زمانی، قاری بین‌المللی قرآن کریم به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت.

در این مراسم، دهقان، مداح اهل بیت(ع) به مولودی‌خوانی پرداخت و همچنین علاوه بر گروه تواشیح نجوا، زهرا خلیلی و خواهران گنجعلی، حافظان بین‌المللی نیز اجرای برنامه داشتند.

یکی دیگر از برنامه‌های این مراسم معنوی، افتتاح دارالقرآن مسجد خاتم الانبیاء(ص) بود که به همت حجت‌الاسلام کریمی و با مدیریت مهدی سیفی از فعالان قرآنی کشور انجام شد. این دارالقرآن با هدف ترویج امر فرهنگ قرآن کریم برای عموم مردم با نهضت حفظ قرآن کریم راه‌اندازی شد. این دارالقرآن زیر نظر امور مساجد فعالیت خود را شروع کرد.
همچنین افتتاح دارالقرآن خاتم الانبیاء(ص) با آغاز طرح «جُنگ قرآنی» یا «دورهمی قرآنی» همراه بود. تعیین شده است که در این طرح، همه رشته‌های قرآن کریم به صورت قطره‌ای مانند قرائت و تواشیح مورد توجه قرار گیرد و پس از استعدادیابی، آموزش‌های تخصصی به شرکت کنندگان ارائه شود.

این طرح برای همه مقاطع سنی ویژه خردسالان و بزرگسالان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha