برگزاری طرح ۱۴۵۴ با هدف ارتقای درک مفاهیم قرآن در اردبیل‎
کد خبر: 3908463
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶

برگزاری طرح ۱۴۵۴ با هدف ارتقای درک مفاهیم قرآن در اردبیل‎

قائم مقام صدا و سیمای مرکز اردبیل، گفت: طرح ملی قرآنی ۱۴۵۴ با نگاه مهارت‌آموزی و بالا بردن درک مردم از مفاهیم قرآنی اجرا می‌شود.

برگزاری طرح ۱۴۵۴ با هدف ارتقای درک مفاهیم قرآن در اردبیل‎به گزارش ایکنا از اردبیل، جوادی، قائم مقام صدا و سیمای مرکز اردبیل، ۱۴ تیرماه، در نشست با مسئولانی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره کل تبلیغات اسلامی و اتحادیه قرآنی، ضمن تشریح برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اجرای طرح قرآنی ۱۴۵۴ در رسانه استانی، گفت: با توجه به موضوع این طرح که به خانواده اختصاص دارد، تلاش می‌کنیم تا با الهام از آموزه‌های قرآنی و قاریان برجسته استانی برنامه‌ای پربار با نگاه مهارت‌آموزی و بالا بردن درک مردم از مفاهیم قرآنی تولید و پخش نماییم.
در ادامه این نشست اعضای ستاد طرح مذکور به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداخته و مقرر شد در انتخاب شرکت کنندگان در مسابقه قرآنی حتما به ظرفیت شهرستان‎ها توجه شود و نفرات برتر و واجد شرایط انتخاب شوند.
همچنین از دیگر مصوبات این جلسه این بود که در انتخاب داوران ضمن پرهیز از چهره‌های تکراری، از افراد مورد تایید شورای عالی قرآن استفاده شود و در بیان طرح درس از شخصیت‎های قرآنی شاخص استان که مقبولیت عامه دارد استفاده شده و از حضور بانوان فعال واساتید قرآنی نیز در بیان و تفسیر موضوعی و طرح درس نیز استفاده شود.
مقرر شد؛ با توجه به ویژگی‌های ممتاز برنامه خانواده سیمای مرکز اردبیل بهترین محمل برای طرح درسی قرآن این برنامه می‎باشد و می‌توان از حضور خانواده‎ها و فعالین قرآنی در برنامه‎ها استفاده کرد.

انتهای پیام
captcha