نگاهی به فعالیت «منهاج صالحین نور» در زنجان
کد خبر: 3908432
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵

نگاهی به فعالیت «منهاج صالحین نور» در زنجان

مؤسسه منهاج صالحین نور فعالیت خود را در شرایط کرونا به صورت غیر حضوری و در فضای مجازی پیش می‌برد.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه «برهان مبین اشراق» شهر زنجان، از سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرد و پس از پشت سر گذاشتن شش سال از فعالیت آموزشی با تصمیم هیئت امنا به «منهاج صالحین نور» تغییر نام داد.

این مؤسسه قرآنی برای کودکان سه سال به بالا تا گروه‌های سنی نوجوانان و بزرگسالان کلاس‌های فرهنگی، هنری و قرآنی را برگزار می‌کند.

کلاس‌های این مرکز قرآنی شامل حفظ قرآن، روخوانی، روان‌خوانی و تفسیر قرآن، کلاس‌های فرهنگی و هنری از جمله خوشنویسی، مهندسی هوش و خلاقیت برای نوجوانان و بزرگسالان است.

بهیه حبری، مدیر مؤسسه منهاج صالحین نور زنجان با تاکید بر اینکه این مرکز قرآنی بیش از آغاز شرایط کرونا برنامه‌های حضوری آموزشی متعددی را برگزار می‌کرد، گفت: کلاس‌های قرآنی این مرکز در محیطی شاد، همراه با شعر، بازی و داستان به کودکان با ارائه مفاهیم دینی برپا می‌شد.

کلاس‌های حضوری ترم تابستان نیز با حداقل ظرفیت تعداد نفرات و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مکان مؤسسه در حال برگزاری است. البته با اوج‌گیری مجدد بیماری کرونا، والدین از دوره‌های حضوری این مرکز استقبال کمتری نسبت به قبل دارند و این موجب شده که مؤسسه بیشتر فعالیت‌‌های خود را در فضای مجازی ارائه دهد.

مؤسسه منهاج صالحین نور در زنجان، خیابان شهدا، کوچه شهدا، کوچه شهید اصغر محمدیان، بن بست قریشی- پلاک 6/2 واقع شده است.

انتهای پیام
captcha