جشنواره «نماز و تعالی فرهنگی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3908359
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱

جشنواره «نماز و تعالی فرهنگی» برگزار می‌شود

معاون قرآن و عترت ارشاد اردبیل گفت: جشنواره فرهنگی و هنری «نماز و تعالی فرهنگی» ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

جشنواره فرهنگی و هنری «نماز و تعالی فرهنگی» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهدی طاهری، معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ۱۲ تیرماه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: جشنواره فرهنگی و هنری «نماز و تعالی فرهنگی» ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان به‌صورت مجازی برگزار می‌شود و کودکان ۴ تا ۱۰ سال می‌توانند در بخش نقاشی، عکس با محوریت محراب در خانه از عبادت و راز و نیاز در شرایط خاص کرونایی در خانه همراه با خانواده و یا فیلم قرائت نماز دو رکعتی به‌صورت کامل آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

طاهری افزود: علاقه‌مندان در بخش نوجوانان و جوانان ۱۰ تا ۱۷ سال نیز در بخش‌های خاطره‌نویسی با موضوع «اولین نمازی که خواندم»، پویانمایی با موضوع آموزش و تبلیغ نماز در یک دقیقه و بیان تفسیر آیات برگزیده نماز در قالب فیلم حداکثر در ۵ دقیقه شرکت کنند.

معاون قرآن و عترت ارشاد اردبیل بیان کرد: در بخش ویژه نیز علاقه‌مندان و هنرمندان می‌توانند در موضوع‌های فیلم کوتاه و مستند تأثیرگذار با موضوع نماز نیز به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را تا ۲۵ تیرماه از طریق پیام‌رسان به شماره ۰۹۱۴۵۹۲۴۱۲۰ ارسال کنند و برگزیدگان این جشنواره نیز ۳۱ تیرماه معرفی خواهند شد.

طاهری گفت: پس از اعلام برگزیدگان توسط هیئت داوران در هر رشته به ۳ نفر از منتخبان جوایز ارزنده اهدا و در بخش ویژه نیز به بهترین آثار هدیه ویژه‌ای اهدا خواهد شد.

معاون قرآن و عترت ارشاد اردبیل تصریح کرد: این جشنواره به‌همت معاونت قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نور مبین و مؤسسه فرهنگی سروش نغمه امید برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha